Sockervaddsrosa hår? Eller inte?
Okej, nu är det såhär att jag alltid har haft en hemlig dröm om riktigt ljust candy floss hår. När jag var yngre, i min mer alternativa period, så tyckte jag att mitt lockiga hår inte alls skulle se bra ut i den färgen men nu har jag börjat spåna på det igen.
Så vad tror ni andra hårfreaks därute? Skulle jag kunna pull off ett lockigt ljusrosa sockevaddshår?
Tillägger även att jag är rödhåig nu (färgen jag alltid återgår till efter att ha gjort "dumheter" men håret), men känner mig så sugen!
Här är iaf en bild på mitt hår när det var blont i somras & lockigt (mina naturliga lockar)

Tänkte mig något sånt här
Bild borttagen av Medarbetare. Observera att det enligt lagen (1960:729) om upphovsrätt litterära och konstnärliga verk inte är tillåtet att använda bilder utan upphovmannens tillstånd. Läs Viktigt gällande bilder! för mer info/Chamy

Är kanske inte rätt person att svara då jag inte är någon expert på hår, men själv älskar jag mycket Färger och lockar, så jag tror absolut det skulle kunna fungera för dig med sockervaddsrosa hår 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

innan så tänkte jag "nämen man ka ju inte ha LOCKIGT hår om man ska ha det rosa!", men nu tänke jag snarare tvärtom - fan vad snyggt med lockigt rosa hår!
men ska nog låta mitt hår få tvättas ur lite från det röda, sen får jag se hihi. när jag får håridéer jag oftast inte vänta utan måste göra't direkt.

Det här vill man följa..
Lycka till, tror det blir riktigt coolt^^
Tror det skulle bli as najs:D jag tkr du ska görat
go for it! och lägg in bild efter också :D

så ni tror att jag kan bära upp det med lockigt hår & fräknar? Jag lovar att när/om det händer, då kommer det bild! (måste bara få ihop den ekonomiska biten, ni vet ju hur sånt brukar vara)
fräknar är ju bara ett plus! :D

men nu ska jag nog våga mig på't. drar till toni & guy på oxford street i veckan & hör med dem om de behöver vågade hårmodeller!

jag ska be om det här, i princip haha! de kommer nog skratta!
Bild borttagen av Medarbetare. Observera att det enligt lagen (1960:729) om upphovsrätt litterära och konstnärliga verk inte är tillåtet att använda bilder utan upphovmannens tillstånd. Läs Viktigt gällande bilder! för mer info/Chamy
nu kunde man inte se bilden, tror du kan skriva in länk istllet men är inte säker :o
men fick världens ide, du hade ju kunnat färga ditt hår blondt, ljusblond. ljus ljusblondt. lite komplicerat menmen, så hade du kunnat tvtta det med silverschampoo av något slag som är rosa. så får du rosa ghår om du har det inne tillräckligt länge. den ljusa babyfärgen, det g¨r ju bort, men tnkte ifall du är osäker så vore det ju perfa!

Blev för rosa vid kanterna…

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättesnyggt! Verkligen! Passar dig superbra, kanterna också :P
Håller med ljusrosa va snyggare än blondgult på dig ^^

vad otroligt fint!!!

njaaaa mer en pastellrosa färg, vill inte ha någon stark rosa nyans alls (passar inte alls min hudfärg).
MEN NU HÖR NI. Det jag tänkte säga var att jag har börjat min resa mot den rosa färgen. Som ni vet så tar det tid att gå från att ha varit röd länge till att bli ljus utan att halva håret måste åka med färgen i avloppet, så atm är jag rosa/lila/salmonpink-y i håret (bilden gör inte färgen 100 rättvisa, men ni vet ju hur det är med kameror). Gillar färgen faktiskt & är snart redo för att gå ljusare!

Även om det inte är klart tycker jag det ser jättefint ut!Kör på:)
det såg ju sjukt coolt ut! :o
#18: JÄTTESNYGGT! :o Hur fick du den färgen?

jag gick till toni&guy & var hårmodell. varför de la i en lila toner kan jag fortfarande inte förstå, bara att lägga in en rosa isf? haha, sen klippte de sönder mitt hår. jävla idioter^^ anledningen till att jag ALDRIG går till frisören, men färgen var nödvändig, hade inte råd med eget haha!
nu i månaden ska jag fixa blekmedel & rosa färg & se vad jag kan knåpa ihop. stay tuned ;)

det är babypink från stargazer jag ska använda faktiskt! :D fast den finns inte någonstans på lager, så jag måste vänta. något som inte är min starka sida, haha xD