Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 5541 ggr
[oskuldast]
0

VILL HA x1000!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så grymt snyggt hår, var bara tvungen att lägga in det haha (a)

ska fixa sådan färg har jag bestämt mig för lululu :D

Nusse123
0

Ja, det var riktigt snyggt! :D Men jag fattade inte riktigt vilka produkter hon använde? Först blekte hon? Sen nått speciellt shampo och Balsam??

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

[oskuldast]
0

tror att det var silverschampoo och Balsam, tar bort gula pigment :) sen något annat på det

Nusse123
0

Nu vet jag! Hon blekte, sen tonade för att få en jämn färg, sen använde hon silverschampoo och Balsam och sen använde hon den där flaskan med blått i… KROMASK Argento står det på den :), sen använde hon Fancifull :P

Mvh Maja

mollycrimson
0

en askblond färg är bra för att f bort gula toner, sen kan man börja bleka igen :)

[oskuldast]
0

har blekt tusen gånger, tagit askblonnd, silverschampoo. det är typ blondgult. och jag som inte har något som helst tålamod (Oskyldig) bleker igen ;D men mood ultrablond extra . med vitt pigment i stog det. perfekt ju haha :) mitt hår kommer att dö men men :)

Nusse123
0

#5 Haha, vad gör man inte för ett skitfint hår ;)

Mvh Maja

[oskuldast]
0

sant! :D

Ellenfyrkant
0

Jag tycker det är fult när det börjar gå åt det gråa hållet. :P

Mvh Ellenfyrkant

[Sephrenia]
0

Jag hittade en en efterblekning på en affär en gång, man skulle använda det på belkthår så inrikta den sig bara på gul/röda toner.. så det blev vit silver.. sjukt roligt att det ändå funkade.. minns inte vad det hette tyvärr :S

[oskuldast]
0

okej, aldrig hört talas om :o

[Sephrenia]
0

Nej som sagt jag råkade ta den av en slump skulle ha extra blekning för topparna på kort hår för länge sedan.. så de skulle bara ljusas för att få en skrikröd nyans och då råkade jag få tag i "efter blekning".. funka det med..