Hårförlängning clips. sliter det?
Jag klippte mig nyligen hos frisören och han klippte bort en ganska bra bit av håret.
Han säger dock att det har goda förutsättningar att växa ut till ett fint och hälsosamt hår nu, men så är det kortare än vad jag vill ha det och det tar ju lång tid att växa ut:/
Därför funderar jag på att jag kanske ska köpa clips. Men jag vet inte mycket om clips. Jag undrar om det sliter på håret? Jag tänkte bara köpa några billiga som jag kan använda mig av vid vissa tillfällen.
clips sliter inte så mycket som att limma och sånt, men eftersom man sätter fast dom i håretbotten så kanske det sliter men inte jätte mycket, jag brukar bli lite ömm i hårbotten efter en heldag, men det är nog för en massa drar i det… och ska du köpa köp äkta med en gång!:)
vad bra, inte så kul om det sliter jättemycket.
Hur mycket kostar äkta hårförlängninar ungefär?
Köpte min för 800 på rapunzel :) finns säkert billigare om man letar! Men jätte mycket sliter det inte:)
Den sidan verkar vara bra, väldigt dyr dock, men kanske något som är värt att lägga pengar på.
Jag vill sågärna ha lite längre hår, men samtidigt känns det så fejk att ha löshår i.
Hur tror ni andra människor reaggerar när man har löshår? Iallafall om man har clips så har man ju inte det långa håret hela tiden utan bara ibland.
Sidan är bra OCH billig om man jämför med andra som ligger runt 1000 kronor för remy…
Det beror helt på hur man lyckas få i det,matcha sin egen hårfärg osv:P
Läste dock en artikel just om clips där en frisör varnar tjejer från att överanvända clips. Det sliter otroligt mkt på håret och en del tjejer har fått kala fläckar på visa ställen på huvudet.
// Pabblo

Min kompisar har fått kala fläckar i hårbotten utav clips och håret där växer knappt och ser lite creapy ut :/
beror väll helt på vad man gör.. för har haft clips i 3 år och jag har då inga kalla fläckar på huvudet :p
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vill du komma undan billigt så rekomenderar jag att du köper ett vanligt träns och sedan syr på dina egna clips. Tar 10 minuter och du kommer undan mycket billigare och du kan dessutom bestämma längderna på varje remsa. Detta gör jag varje gång. Kan rekomendera www.Hårgrossisten.se , där köper jag ett hel träns med äkta hår för 450! Enligt mig så är clips den mest skonsamma metoden. Men vilken metod som helst kan bli dålig om man missköter sig!