hjälp snabbt, MOOD hårfärg
Det står i anvisningarna att man ska färga det på blött hår :s på alla andra märken jag har färgat håret med så har det stått på torrt hår och det har inte fastnat i håret om jag har haft det ens lite fuktigt. Undrar om jag ska färga det på torrt istället? Ska bli blond och är supermörkhårig nu så vill helst att hårfärgen fastnar ordentligt.
får panik! xd
Jag har alltid haft det i blött hår med mood. Funkat jättebra.
Men då är det blekning du ska göra? Har alltid haft blött med blekning.
färgade det nu, ljusblond heter färgen bara, ingen blekning. tänkte börja med någonting lätt. har 2 ultrablond också, och en slingblond. färgade det på blött hår och fick inget resultat, ser exakt likadant ut, kan det vara för att det inte var blekning?
Det går inte att färga håret blondt från mörkt. Man måste bleka det tyvärr.
men har två blekningsburkar också ju. kör på med dom istället då

ultrablond från mood är sjukt stark, gå på beskrivningen i paketet, dvs med blött/handukstorkat hår så ska du se att det händer grejer!

hmm, såg nu att du postade det här för tre dagar sen haha, då lär du redan ha använt blekningen!
haha mjo , blekte på torrt .. är det mildare med moods ultrablondblekning på blött hår eller? :o

jag vet inte hur det är faktiskt, men står det att du ska ha blött så bör du följa instruktionerna då det är olika med olika produkter. att gå emot anvisningarna är nog inte så jättesmart, kan bli helt åt skogen då!
eller hur blev det?
jag tycker färgen blir mer jämn med Färger och blekningar som ska va i blött hår.
de känns som att färgen flyter ut mer i håret. så kan tänka mig att de e därför? :)
för gör man slingor med mood så ska håret ju inte va blött :)
eller så e färgen gjord för att reagera med vattnet kanske.bara lite tankar :)
gör iaf som de står på förpackningen :)
Jag andvänder Mood,men jag kör aldrig på blött hår.jag tar det alltid på liite fett hår och sedan torrt:) funkar kanon:)
det blev ju skitbra, alltid skillnad efter blekning. det har jag ju inte sett förut under mina andra blekningar så det har slutat med att jag alltid har gett upp haha. men men ska testa blött dom andra gångerna och se om jag märker någon skillnad på blött och torrt med moods blekning. :)
haha jag har alltid med gett upp :P å så blir de mörkt igen :P
men nu sitter ja här me ännu en blekning :P hoppas mitt hår överlever :P
det blir nock bra! :D
ett tips som funkar utmärkt är att lägga folie på håret då det bränner extra och därmed sätter sig bättre:D
ska man typ vira in folien runt hunudet då eller? :o
kul att gå ut på stan så, det hade stått i tidningen att det fanns ailens i Ängelholm 

#15 HAHA snälla gör det xD
´Ska nog fan ta och göra det någon dag haha ;D tar med mig pojkvän också så att han får skämmas lite ;)
mitt hår är btw förjävligt! helt gult. gult gult gult gult fastän jag blekte det en gång till och har tagit silvershampoo 2 gånger OCH färgat pärlemorblond. blä blir helt galen ju. och det är så sjukt slitet så om jag drar lite i topparna så går toppen av.
du har blekt för mycket på en gång! håret blir mättat efter ett tag , så hur mycket man än färgar så blir de ingen skillnad. använd massa hårinpackning så blir håret bättre,
ja brukar sitta med Balsam i håret i ca en timma. typ varannan dag.
håret måste vila ett tag innan du kan bleka igen!
MOOD är en av de effektivaste hemma fägerna jag användt men då är jag en svart människa och det blir total svart kan jag lova.. DOCK så ska man bli snyggt blond gå till en frisör, jag va blond i 3 år med hemma blekning såg förjävligt ut med gula toner jämt, fick dock tag på väteoxid och blekningsmedel för frisörer, helt annan grej..
Det är värt pengarna att få tag på riktiga grejer eller gå te frissan just vid blondt hår..