från svartbrun till blond!
Jättefint! 
Medarbetare på Sphynx iFokus
hur många gånger behövde du bleka? :)
först blekte jag hela håret två gånger och färgade gyllen sandre och sen blekte jag slingor. sen väntade jag två dagar och gjorde slingor två gånger till. efter ytterligare några dagar 3-4 kanske, så blekte jag håret två gånger till. och efter två dagar så hade jag i en silvertoning och efter de har ja använt silverschampoo.
använder hela tiden Balsam som inpackning och håret är verkligen inte så slitet som man kan tro.
ska göra ytterligare en blekning för att slippa silverschampoot men väntar två veckor till tror ja för att se om de verkligen behövs :)
jag har hela tiden använt moods blekningar :)
Okej, låter dyrt haha ;)
Men är inte mood det billigaste? Funderar starkt på att bleka mitt hår när jag har fått in lite cash och är näst intillsvarthårig, pus att det är färgat svart. Vet inte riktigt om resultatet blir bättre eller sämre då. Är bara rädd att tappa håret eller något, men ditt hår blev sjukt brA!
jo de kostar 49kr styck där ja köper dom :) har sett lite billigare med.
håret blev dåligt men jag tappade iaf inget. slutade bleka när de blev slitet och körde me balsaminpackning 1-2 timmar om dagen tills de blev bättre och fortsatte bleka då :)
e sjukt sugen på att slänga i en blekning till men vet inte om mitt hår klarar de än :P

Men då måste du ju gått omkring och sett ut som en morot mellan gångerna :O :P
ne jag färgade gyllen sandre och sen blekte jag slingor i emellan :) och fyllde på me slingor ett par ggr för att slippa se ut som en morot ;)

Hur blev det när du hade blekt första gången? Var det väldigt orange då? Jag funderar nämligen på att bleka mitt mörkbruna/svarta hår och sedan färga det brunare. Men är livrädd att mitt hår först ska bli orange och sedan skifta i en massa olika nyansen när den bruna färgen är klar :)
Mvh Sunbeat
första gången jag blekte hände inte så mycket, jag blev ljus i utväxten och mitt svartbruna blev brun orange, men ganska mörkt.
men blek en gång och sen färga över me brunt, så blir de nog bra :)
eller blek två gånger :)
blek två gånger tror ja nog blir bäst. först bara topparna och inte utväxten och sen hela :) de hade nog jag gjort iaf :)
har blekt mitt 4 gånger med mood ultrablond nu :) det är gult med orangea skiftningar typ, ska slänga in 2 till blekningar snart och sen kötta med silverschampoo, vill ha typ superljusblondt. kommer säkert inte att gå för jag är så klumpig ;D
jäklar! :P akta så du inte tappar massa hår :P
ja ska nog slänga i en blekning jag med idag :)
ett tips är att slänga i en silvertoning innan du börjar me silverschampoot :D då blir de ljuuuust :D
men kostar inte silvertoning en massa? har 200 spänn nu bara haha. och moods blekningar kostar ju 60 sammanlagt, så måste ha råd till både silverschampoo och toning isåfall ju :o
den ja köpte kostade 100 kr
okej, rätt billigt ändå. var och handlade precis, köpte mood ultrablond, mood pärlblond och TONI&GUY silverschampoo. ska bleka det nu så får vi se vad som händer haha