Hår iFokus

Hår

Etiketthårprojekt
Läst 6122 ggr
spoiledbeauty
1

från platina till askblond - PANIK!

jag är naturligt blond men har haft massa olika Färger i mitt hår, färgade dock rätt så mörkt i oktober nångång men ångrade mig och slingade 2 gånger hos frisören, hade då typ ljusbrun/mörkblond. slingade 3 gånger hemma sen hade jag rätt så fin färg :) i förrgår skulle jag dock färga utväxten men istl blev de hela håret som blev riktigt riktigt ljusblont och lite mörkare i underhåret, de är även liiiiiite gult men de stör mig inte, de som stör mig är att jag vill inte ha såhär ljust, det är fint men jag vill inte ha 9 m utväxt varje månad och jag kmr inte ha råd att köpa färg varje månad så därför funderar jag numera på askblond, jag vill ha ljus hårfärg men ändå inte platina. har ni några tips på bra hårfärg och hur skulle de bli me askblond tro??
har tyvärr ingen bild på håret men de är jätteljust och lite ljusare i slingor också.. så hade de blivit fint me askblond?

spoiledbeauty
0

putt

Chamy
0

Jag har inte så mycket att säga, bara att jag gillar askblonda hårfärger. Och att om du känner dig osäker så bör du vänta ett tag och fundera hur du egentligen vill ha det. Så att du inte gör ännu ett förhastat beslut.

Chamy

Medarbetare på Hår iFokus

drutten2
0

Om du vill ha håret några nyanser mörkare, så skulle jag inte rekoandera att köra askblond direkt i, kan då få ett gått resultat.

Jag skulle tona håret i en gulblond nyans först och sedan ta askblond i.Glad