Från svart till blont/ljusbrunt
Är det någon som har gått ifrån svart hår till blont eller ljusbrunt hår?
Kan ni isåfall berätta hur många blekningar/avfärgningar ni behövde? Hemma eller hos frisör? Hur blev håret efteråt? Slitet? Kom det några problem? Hur lång tid tog det tills det blev klart?
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

jag hade närmast svart. mörkbrunt. jag började med slingor, ungefär 3 gånger. sen blekte jag det. och det blev såklart orange, fick hålla på så i 1 år innan jag hade blont…. xd och mitt hår blev hemskt snälla! gör inte så mot håret! <3
Ojdå :o
Jag hade tänkt bleka ca 3 gånger, sen färga ljusbrunt över det orangea. Men mitt hår är tunnt och slitet så jag vågar inte riktigt.. 

nej jag hade ttyvär inte gjort de! klart du kan få det orange, med en blekning ochdirekt färga.. men du får ju klippa 1 dm.. xd
hade mörkbrunt och gjorde blonda slingor, blev orange med bruna insag, sen blekte jag en gång till fast den gången hela håret, vart gult med orange, sen la jag in en askblond för att få bort lite röda pigment. efter det avr håret inte speciellt slitet, tappade knappt nå hår heller :)och då var det typ mörk blont, sen ville jag ha ljusare blond så blekte slingor och la i en champagne blond färg sen. efter de blev de lite tunnare, men inga hårstrån har gått av och det är fortfarande av bra kvalite . tog väl ca 2 mån kanske :D
#3 Har väldigt kort hår, så just därför vågar jag inte göra det!
#4 Det lät ju bra! Får se om jag vågar :)
Jag har blekt från svart till blont 2 gånger men mitt hår är tåligt som få..och det blev såklart lite slitet men inte så jättedant utan det var ganska snabbt återställt, men det blev många blekningar och vägen från svart till blont såg man ut som ett Jehu i håret. Blekte det säkert 5gånger men då med minst 2-3 veckors mellanrum imellan varje blekning för om du bleker en gång och sedan någon dag efter igen ger det ingen effekt men det skadar håret. Håret blir ju oranget men jag använde tonvis av silvershampoo och drt hjälpte mig.
Sen ska man även komma ihåg att olika hår reagerar olika, du säger att ditt hår är rätt tunnt.. så bara var försiktigt du märker ju om håret klarar av yttligare en blekning.
Hoppas det blir bra vad du en väljer att göra
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
Tack för ditt svar! 
Ja jag har färgat mitt hår hur många gånger som helst. I våras hade jag 4 olika hårfärger på en vecka. Så håret har ju klarat det galant. Men det går av om jag plattar håret tex.. Jag plattar det ju tyvärr varje dag, men använder värmeskydd så det har blivit lite bättre nu.
En till fråga: Är silverschampo skadligt?
#7 Som jag då
Njah jag skulle inte påstå att det är farligt, från vad jag har hört ska det inte vara skadligt. Men jag kan inte säga till 100% men det har i alla fall inte skadat mitt hår bara hjälpt
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold