Hår iFokus

Hår

Etikett: hårprojekt
Läst 3616 ggr
Ellenfyrkant
0

Nytt i håret, för året. ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom äntligen på något roligt jag ville göra med rött. Glad Det blev ett projekt på nyårs-förmiddagen. Som för övrigt blev mycket lyckat! Måste säga att jag är nöjd med mig själv för det är inte det lättaste att göra slingor i underhåret på sig själv må jag säga. Flört

Mvh Ellenfyrkant

Eklang
0

Snyggt! :D

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Ellenfyrkant
0

Tack ! Glad

Mvh Ellenfyrkant

Nusse123
0

Gud vad fint :) Det coolt med röda slingor!

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Ellenfyrkant
0

#3 Tack tack !

Mvh Ellenfyrkant

lsoderberg
0

färgar du håret själv jämnt?:)

hihi de gör jag, litar inte på någon annan:/ förr kunde jag inte ens gå till frisören då jag fick panik när jag såg hur mycket dom klippte, också är jag ju så feg att jag inte vågar säga till xP heheh men nu har jag hittat en som är skiit bra fast man får betala typ buddelt så mycket men de är de värt! :)

Ellenfyrkant
0

#5 Jag har aldrig färgat hos frisör, gör sjäv eller får möjligtvis hjälp av mamma eller någon kompis som är tillgänglig. Men annars pysslar jag allt med håret själv. Brukar klippa mig själv också. Senast jag klippte hos frisör var okt/ nov 09. Men känner det är dags nu igen för jag har börjat spara ut håret och vill få bort allt det slitna i topparna (dessutom slipper jag betala själv) så det är lika bra. Men annars grejjar jag ju mest själv för att jag tycker det är roligt. Glad

Mvh Ellenfyrkant