Hår iFokus

Hår

Etikettprodukter
Läst 5360 ggr
[lucke]
0

Tips på torrshampoo!

Skulle vilja testa torrshampoo, och undrar vilket som kan tänkas passa mitt hår? Jag har torrt, färgat, halvlångt med självfall. Gärna ingen jätteförpackning, så den är smidig att få med i neccesärenGlad

JossanH
0

Jag har torrt, blekt hur med självfall :) Ibland plattar jag ibland kramar jag upp det så det blir riktiga lockar i underhåret. Det torrschampot som jag använder är Tony & Guy. Lite halvstor förpackning men absolut det som håller bäst och ger minst vitt pulver i håret.
Jag tycker att staffordshire funkar bra också men är snäppet sämre.
Har testat proffs och det funkade inte alls bra.
Sedan har Cubus ett torrschampo (hittade inget sist jag var där, men dom har haft iaf) en gul flaska som är lite nättare. Har man ljust hår funkar det bra då det ger ganska mycket vitt pulver men på ett mörkt hår kan det se lite grått ut. Det bästa med det torrschampot är att köper man den som har tropic-doft så luktar det underbart gott! Slår allt med hästlängder :)

Det är mina erfarenheter iaf!

Sajtvärd på Iller.ifokus

[lucke]
0

Glömde påpeka att mitt hår är rätt mörkt… Och så vill jag inte ha så stark doft på hårpreparat- tycker att både T&G´s och L S´s produkter luktar extremt mycket… Men tack för dina tips!

Jenahbella
0

ahh ja satt just å tänkte på torrschampo! så ja snor åt mig av tipsen jag med :)

[lucke]
0

Nån som har fler tips?

JossanH
0

tyvärr har jag inga bra fler bra tips då jag trivs med T&G. Hade gärna önskat en bättre doft på det för jag tycker också det är lite starkt men strukturen på håret blir helt klart bäst av det..
Proffs luktar väl inte så jättemycket har jag för mig, men det är inte alls lika bra..

Sajtvärd på Iller.ifokus

[lucke]
0

Men T&G kan passa mig, som har mörkt hår också?

JossanH
0

#6 Jag har en kompis med riktigt mörkbrunt hår som använder det och det ser bra ut.

Sajtvärd på Iller.ifokus

[lucke]
0

Sjysst, ska kolla upp det!

mandirose
0

asså jaghar gått runt i butiker för att hitta torrschampon fr tony & guy.. hittar alla tony & guy produkter förutom torrschampo!!:S

JossanH
0

Åhléns brukar ha det torrschampot bla.

Sajtvärd på Iller.ifokus

hannakb
0

Det finns några olika sorter i Hårvårdsbaren. Jag har använt Tigi's Rockaholic där, det dåliga med det är att det inte är särskilt drygt utan tar slut väldigt fort trots den stora flaskan och priset (är enligt mig) ganska högt för att betala en flaska så fort den  andra tar slut.

[lucke]
0

Jag köpte en flaska när jag var i Finland sist- liten förpackning, inte dyrt alls och skulle passa även mörkt hår- dock har jag inte testat det än, men jag hoppas att det är något att haTungan ute

Em--ma
0

Såg ett test i ena frida tidningen ska kolla om jag hittar den. där stod det vilken av dom som var bäst i test :)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Jenahbella
0

jag ÄLSKAR fudges torrshampoo, tyvärr så luktar de inte så gott, men de e perfekt till mitt mörkbruna hår :)

[lucke]
0

Nu har jag testat torrshampoo, för första gången nånsin. Det var ju inte särskilt smickrande för håret- särskilt inte för mitt färgade då det blev så matt (jag vet, det är det som är grejen), men det var smidigt att använda och flaskan var liten och lätt att ha med i neccesären. Så jag lär använda det fler gånger, som uppfräschning mellan hårtvättarna.

Ellenfyrkant
0

Vad blev det för produkt ?

Mvh Ellenfyrkant

[lucke]
0

#16 Biozell heter märket, som tydligen är finskt.

www.biozell.fi