Hårfärg :)
hej nu är de så att jag är lite trött på mitt hår och hade tänkt färga och klippa de :)
har en länk på hur jag vill att mitt hår ska va och en bild på mig själv :)
Frisyren var ju jätteläcker, men är du säker på att du vill färga svart?
kanske lugg å lite ruffsig frisyr?;P tkr faktiskt du har jättefin längd på håret, men ja undrar, vad har du för stil i övrigt? :) gillar du busiga frisyrer? Prydliga? rockiga? punkiga? glamourösa? vad skulle du vilja ha flr frisyr? vill du göra en totalmakeover? ;P tror du du passar i en sån kall ton som på länken?:P
#2 nej är inte säker på svart^^ jag vill bara veta vilken färg jag skulle passa i :)
#3 jag gillar mest busiga med inslag av rockigt i ;D
skulle va nice med en totalmakeover
och jag vet inte^^
Jag, personligen, tycker att frisyren var sådär lagom rockig. Den kan busas upp eller hållas mera neutral. Men den måste ju klippas lite efter dig.(om du förstår hur jag menar)
#5 arå jag förstår dig :)
har ni tips på hårfärg jag skulle passa i? :)
kanske en rufsig tung lugg?jag brukar testa framför spegeln att "vika in" håret till en lugg för att se om det skulle passa mig! Jag rekommenderar dig även att gå in på denna sida!
#7 jag har haft lugg innan så jag vet ju ungefär hur jag ser ut med lugg ;) men den va inte så "spretig" elr vad man ska säga^^ tack för sidtipset jag ska kolla de genast! ;D
Jag tror du passat super i svart :)
du kan ju klippa upp håret också? För att få luggen mer "rockig" kan man ju använda saltvattenspray å ruffsa till? du kan ju gå till en frisyr och lixom fixa "slingor" i luggen, eller lixom så luggen är uppdelad i olika slingor som på bilden du visade, du kan ju prova att tupera det också (jag tuperar min lugg..hehe,så det innebär dock att jag behöver klippa den oftare) ja kanske inte är någon expert på området men kan ju iaf ge lite tips xD ;P du kanske kan lägga in tunna slingor/highlights för att få de där "busiga" intrycket som på bilden?:)
#9 ja jag tänkte de med :D men de får bli efter jag klippt mig :D
#10 bra tips ;D tack så mycket :) de med slingorna va ju en rätt bra ide ;D