Mitt hår skiftar i gult :( vad göra?
Hej, det va ett tag sedan jag va inne nu, men jag behöver hjälp med en sak! I somras slingade jag mitt hår, det va innan mörkbrunt, sedan blev det ljusbrunt men ville ha blont! så jag envisades med det och så självklart blekte jag det. Jag hade hoppats på ett blont resultat men fick i stället en orange chock. Så jag blekte då ännu en gång, denna gången blev det kycklinggult :( men jag tänkte inte ge upp fastän mitt hår när som helst skulle göra det. men mamma tippsade om att färga det askblont, hon sa att det skulle få bort det gula nyanserna. Men Håret blev värre, men denna gången inte gult utan GRÖNT!! jag va förtvivlad så nästa dag gick jag och köpte ännu en blekning på Ica. Som tur fick jag det blont. men det varade inte många veckor, det blev tillslut gulare och gulare, håret är inte så farligt men häromdagen beställde jag ettt löshår, och det är typ Platinablont och det ser så FEJK ut med det gula i mitt hår. Snälla tipps på hur man får bort detta? KRAM.

silverschampo? :)

Tack, jag har funderat på det, men funkar det och är det värt priset? ;)
Ja, silverschampo fungerar och är nästan ett måste för att behålla platinablond färg i håret. Det blir gärna lite gula skiftningar i det annars.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Okej, tack då ska jag testa detta :) men finns det någon speciellt bra?
#4 Personligen rekommenderar jag XL's silverschampo. Det bör du hitta hos frisörer med produkter från Grazette, alternativt på internetshop. Kanonbra och väldigt drygt.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst