Hår iFokus

Hår

Etiketterhårsakerverktygaccessoarer
Läst 5466 ggr
fayo
0

Alternativ till tofs?

Halloj, nu har jag en fråga till :) Sliter det att ha håret i en tofs? Använder såna snoddar som inte har metall på sig utan är ihoplimmade. Har tofs varje dag.. Om det sliter mycket, har ni något alternativ till denna snabba, enkla lösningen? Ibland sätter jag fast det i en stor klämma istället i nacken, men den får jag sätta om flera gånger för håret trillar ner..

missemel
0

Det sliter på håret att ta ut toffsen och att ha toffsen på sej på det ställer så klemma e mkt bättre för det sliter inte ;)

[luneri]
0

jag tror inte det sliter märkvärdigt mycket om du har de hårbanden som är ihoplimmade. om man inte sliter av sig hårbandet utan tar ut det varsamt tror jag det är helt okej.

fayo
0

#2 hmm då får jag nog lära mig att vara lite försiktigare när jag tar ut det… brukar bara ta tag i en del av snodden och dra loss den..

-Cissi-
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

denna är bra tycker jag inga hårsnoddar eller liknandeSkrattande

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

fayo
0

#4 ja jag har sett den men fungerade inte i mitt hår eftersom jag har lite för kort och inte lyckades alls med att sätta i en penna för att få det stadigare. Tack ändå för tipset :)

-Cissi-
0

Den kan dock vara svår att göra ibörgan men övning ger färdighet =) jag tycker personligen att den är lättare att göra när man har lite smutsigare hår då det inte glider ur lika lätt

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .