Hår iFokus

Hår

Etiketttips-råd
Läst 5230 ggr
Jeppo
0

Klippa mig och färga.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har igentligen AS lockigt hår typ korkskruvar i HELA håret! hatar det. så drf plattar jag det..

Och nu hade jag tänkt klippa mig för mitt hår e så trååkigt och färga det :p nu e jag brunett men vill typ färga svart tycker ni jag skulle passa idet?

sen så skulle jag även vilja klippa mitt hår så det går ungefär till axlarna, tunna ut det, klippa upp det, klippa låååång lugg (alltså att den börjar långt in på huvet :P)

ah lägger in en bild på mig som jag  ser ut nu typ :P

skulle jag passa i det? eller vad tror ni jag skulle passa i :P

Jeppo
0

typ sån här lugg ;

[Hhannah]
0

Vrf rakpermanenta du inte håret? [: Slipper du slita på de varje dag? ;p

Jeppo
0

rakpermanenta? funkar det då :P har hört att det går ut :/?

hur mkt kostar det x)?

[Hhannah]
0

I växjö ta dom 600kr/h och de tar ca 1-3h. Ja, det går ut efter ca 3-4 månader har jag hört. Och sägs också att de är väldigt skonsamt idag. Förr va de ju värsta döden tydligen ;S

Jeppo
0

hmm okej jääklar vad dyrt :s!

[Hhannah]
0

Jo, lite ;< Men är nog värt de kanske? Man slipper platta varje dag som sliter på håret skit mkt XD

Jeppo
0

hm ja kanske Obestämd

[Hhannah]
0

Kan ju fråga någon frisör om dom gör rakpermanent i din stad? [:

Jeppo
0

hm ja ska kolla runt lite och se hur mkt det kostar :) bor Göteborg/Borås :P

[Hhannah]
0

Ofan! ;p Ja, själv bor man ju i närheten av växjö :p

Jeppo
0

okej :p

Birke
0

Eller se till att ta han dom håret så att det blir vackert i dina lockar? Jag tycker sönderplattade hår är himla fult ;)

Jeppo
0

nehe du XD mitt lockiga hår= fuuuult går heller flintskallig än med det o; (eller kanske inte men ändån xd)

[Hhannah]
0

Jag har osså jätte lockigt hår, men sen när ja fick längre hår, började jag accpetera de & tyckte de va fint! Men sen klippte mamma mig, o nu ha ja kort hår, o de se förjävligt ut! :( Haha, så drf ska iaf jag rakpermanenta håret! [:

nyfikentjej
0

Du skulle vara ball i en Rihanna frissa!

Våga satsa! våga klippa! våga vara egen!

missemel
0

Du behöver inte platta det. Du kan ju kanske istället blåsa det med den där konstiga saken med piggar man får med hårblåsen. Dra piggarna genom håret så blir det platt. Det funkar på mej men jag kan ju ganska så platt hår.

Vi har nästan samma frisyr fast mitt är busigt om man ska säga så ;) Har också funderat på att färga svart ;)