Panik!! mitt hår =(
Åh va ledsen jag är..lät en kompis "toppa" mitt hår och det blev mer en jättedålig klippning.
Ångest!!! nu är mitt kämpande med mitt hår förstört!!!! då jag försökte spara ut till långt hår.
hon dråg bak allt hår och klippte rakt av så nu ser det jättekonstigt ut med kort i nacken och långt fram i sidorna. saxen var ju inte supervass heller så nu har topparna vikt sig också.
fi va lesen jag är..får väl gå i uppsatt 3 månader innan jag kan toppa det igen hos en frisör. eller ta saxen i egna händer.
vet nån hur jag kan klippa det jämnt?
Att klippa håret själv är sällan en bra idé….jag tycker att du ska gå till en frisör som kan klippa det jämnt. Om du inte har råd så gå till en frisörskola, de brukar klippa billigt eller gratis.

Låt en frisör rätta till, och sen är det bara att börja spara igen :)
precis som #2 säger tycker jag du ska gå till en frisör,
ett annat alternativ är att "tunna" ut håret så de blir liksom ^^^^ du vet typ lite hackigt och sen fixa till de :) de blir nog bra ska du se :)
Jag gjorde samma sak som dig, lät en kompis klippa mitt hår… Det blev ett stort FAIL.
Så dagen efter var jag och bokade klipptid. Två dagar senare klippte jag typ av mitt hår. . Niu har jag sparat ut det och imorgon klipper jag page hos en frisör!
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se

Skulle typ dödat min kompis ! :O