Lugg?
Jag funderar på att klippa lugg. hellugg. Över hela pannan. En tjock lugg isf, som täcker HELA pannan. Men jag är så himla feg, jag vågar inte D: Jag är rädd att frisören inte ska förstå vad jag menar och att det bara blir fel, fel, fel. Vet inte om det kommer passa mig. Men jag vill bara ha nåt nytt, jag vill märkas. Just nu har jag bara uppklippt, tunt, mellanlångt hår och snelugg. Jag har stora ögon, platt näsa och stor mun typ. Mellan brun hudfärg. O brungröna ögon. Och mörkbrunt hår, tror ni det skulle bli fint med lugg + kolsvart hår? Eller färgen jag har? Skulle vilja ha ungefär så som tjejen överst på bilden har, exakt! http://thebeautystop.com/wp-content/uploads/other/l_b99417f8e4d7923798fdecf3b5dcf767.jpg , tror ni, helt ärligt om jag skulle passa i de? Typ som den baraemma.blogg.se har på sin profilbild. Exakt sån! Och smilgurkan.blogg.se's. Helt ärligt nu, tack =)
Tror absolut att du skulle passa idet:)
Det tror jag att du gör :) Jag har klippt lugg två gånger (hos olika frisörer) och vart nöjd, jag ber dom alltid att låta den vara lite extra lång när den är blöt sedan när håret torkar brukar dom få klippa lite till så att luggen inte blir för kort (vilket jag avskyr!) :) Och om den blir för tjock tunnar dom ut den och flikar den.

Jag kan inte gå in på länken men tror du skulle passa jättebra i lugg, kanske t.o.m. bättre än i det du har nu. Ta med bilden till frisören för att undvika att bli missnöjd. 
Mvh Ellenfyrkant
Du måste våga ställa krav hos frisören