HJÄLP! Frisyrtips behövs :S
Jag har haft samma frisyr i ca 2 år snart, eller mer. Helt rakt med snelugg. För typ ett år sedan rakade jag av mig hälften av håret, det på vänster sida, och sedan dess har jag typ inte gjort något med håret förutom att bleka :/
Jag är skitless på mitt hår och behöver en förändring, och beslutade mig för att färga håret rött. Det blev super dåligt. Färgen gick ur jätte fort, färgade kanske för 4veckor sedan, om inte mindre, och all färg är nästan borta. Har en konstig lila/röd/grå/brun/blond färgblandning i håret nu.
Så jag skulle vilja ha lite tips :P Jag vill ha en frisyr som inte är kort, för jag passar inte i kort hår, utan vill ha en lång lättskött frisyr, skulle vilja kunna locka undan luggen, och ha lite lockar bak och sådant, men med frisyren jag har nu går det inte :/ jag vet inte varför.
Jag tänkte satsa på rött hår, för går jag tillbaka till att bleka så kommer håret paja toltalt, jag beslutade mig för att färga det rött dels för att jag tyckte att de va snyggt men också för att rädda mitt stackars hår ifrån alla blekningar :P
tips tips tips :D kasta dem på mig.
så här ser jag ut nu, inte så bra bild kanske. Det var innan jag färgade håret rött. Har ingen bild på det för jag blev så missnöjd :s Håret är också lite längre än på bilden för de va ett tag sedan bilden togs