Hår iFokus

Hår

Etikettövrigt
Läst 2770 ggr
ciindraa
0

Vilket löshår tycker du är bäst?

Jag har provat att beställa löshår från happyhair.se, rapunelofsweden och tajmahal. Är det någon som vet nått annat bra ställe att beställa hem från som inte är allt för dyrt?:)

/Sandra - ciindraa.blogg.se

Nusse123
0

Menar du Rapunzelofsweden? För jag har kollat runt rätt länge nu och det är det ända jag hittar :P

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

loewe
0

Jag vet inte om ni hittat det ni söker men om inte kan jag tipsa er om en som har äkta silikonfri remy hår extensions. Killen som driver firman säljer mest till sthlms salonger men ska snart börjar sälja till slutkund via en webshop. Hör av er om ni är intresserade så ordnar kontaktuppgifter.

//Loewe

ciindraa
0

ah fan vad nice! :) hur mke brukar han ta för löshåret ?

/Sandra - ciindraa.blogg.se

loewe
0

Vad är du intresserad av för typ av hår? Slingor, clip-ons, träns? Vilken färg? Rakt eller lockigt? Längd?

Skriv ned så kan jag kolla vad han har för priser.

Nusse123
0

Hittade något ställe som var sjukt billigt nu: hairpalace.eu…Frågan är om det är bra xD

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

loewe
0

Jag har aldrig handlat hos de och kan därför inte säga ngt om deras hårkvalitié och ifall håret är mänskligthår eller syntetiskt eller en blandning. Jag skulle nog maila de och fråga innan jag handlar….

//loewe

ciindraa
0

#4: Vill ha clip on eller trens (spelar egentligen ingen roll) har mörkblont hår typ råttfärgat med ljusa slingor i en ganska kall färg, rakt hår 45-50 cm