Fest frisyr?!
Hellu
Jah ska på inte riktigt fin fest men lixom ut oh dansa osv, jag är ung så lixom hänger med polarna. Iaf vill göra någon kul uppsätning med håret.Men kommer inte på någon då jag har axel långt upp klippt hår som är lockigt som jag plattar,men som har tendens att locka sig
Finns det någon kreativ där ut.Tar gärna emot tips på produkter som håller håret rakt oxå .. min plattång är bra så det är fel på håret.
Fläta i luggen. Flätor från sidan som dras bakåt (uppsatt eller inte). Fläta som görs på ena sidan strax bakom örat som dras över huvudet till andra örat så det blir som ett diadem av ditt egna hår.
Du kan prova att föna ditt hår så platt du kan efter att du duschat och sedan platta det - När jag gjorde så höll det sig rakt ända tills jag duscha, annars brukar det hålla i några timmar. Min syster köpte just en hårspray som skyddar mot fukt vilket förhindrar håret att "locka upp sig" :P Värt att testa kanske?
den var riktigt snygg faktist ;)

Tror helt enkelt att du behöver ändra inställning till ditt hår, istället för att försöka tvinga det till rakt. Tror det skulle kunna bli vackert om du tog hand om lockarna istället för att platta ut dom och slita på håret.
Angående frisyrer gillar jag alltid när man har lite volym i håret. Sen sätter bara fantasin gränser ;) Gillar att söka runt på youtube efter roliga frisyrer - där kan man hitta allt möjligt :)
Håller med #3 :) Jag har ju självlockigt hår. Under 4 år hatade jag det, plattade det varenda dag och vela INTE gå med lockigt hår i skolan. Nu det senaste halvåret har jag gått med mina naturliga lockar :) DOck klippte jag mig för en vecka sedan och har plattat det hela tiden nu men jag varierar iomed mitt uppklippta hår.
Ibland tycker jag att lockarna inte blir som jag vill ha det… så jag brukar fläta hela mitt hår (antingen i två flätor eller i flera stycken flätor i olika storlekar) efter att jag duschat och sova med det. Då blir det jätte fina lockar :) + sliter inte på håret.