Kort, taggit rak snedlugg ?
Funderar på att klippa en kort (över ögonbrynen), taggig/ flikig, rak snedlugg. Någon som har bilder på något liknande ? Behöver lite inspiration.
Men rak snedlugg menar jag att den inte ska vara rak men längre och längre, samt att den ligger åt sidan alltså inte jämn lång "vanlig" rak lugg.
Mvh Ellenfyrkant
En snedlugg som ska ligga åt sidan alltså, inte vara klippt sned? Och du, säg för guds skull inte "taggig, rak snedlugg" till frisören om du ska gå till en sån. Då kan du nog komma tillbaka med vad som helst. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#1 Haha, precis tvärt om emot vad du skrev. Antar att jag var otydlig. Sned klippt med rak, typ. Som din lugg på avataren fast inte lika vass typ. Haha, jag klarar inte av frisörer som inte lyssnar noga och gissar, de måste lyssna ordentligt på mitt konstiga skrattblandade språk först. xD Men det är därför jag klipper mig själv också, för då gör man som man vill och dessutom tycker jag det är halva nöjet med nya frisyrer - att klippa sig själv. 
Mvh Ellenfyrkant
Okej, då är jag med! Något sånt här ungefär, kanske?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Eller såhär? Eller är det nåt annat du tänkt dig?
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ja typ, fast kortare.
Men btw, jag klippte mig igårkväll. Jag fick något sorts kul utråkningsryck. x)
Mvh Ellenfyrkant
Jo, den blonda versionen var betydligt kortare nyklippt, det kortaste var väl bara några cm då. Men okej, nån bild på hur det blev? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#6 Fixar nog det någon dag här i veckan !
Ska klippa lite till först, hehe. 
Mvh Ellenfyrkant

Riktigt nice. :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆