Något speciellt i håret.
Jag har varit riktigt trött på mitt hår. Jag har haft alla möjliga hårfärger; Blont, brunt i många nyanser , orange, rött och svart. Men jag har aldrig blivit nöjd. Just nu har jag mörkbrunt. Jag har kort hår egentligen, men har beställt hårförlägning så det kommer vara längre.
Grejen är att jag vill ha något speciellt i mitt hår, något som inte alla andra har. Typ en slinga i luggen eller vad som helst.
Lust att komma med förslag? 
P.S På bilden är håret svart och jag har ingen hårförlägning, så de ser inte riktigt ut såhär. D.S
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"
Puttar upp lite.
Är det inga som har några tips?
Om du har riktigt mörkbrunt hår kan det bli riktigt snyggt med, som du säger, någon slinga i håret i vilken färg som helst i stort sett. Antingen i luggen, i längderna vid sidan av ansiktet eller om du föredrar någon annan placering… Välj nån färg du gillar och som passar (kan ju i vissa lägen vara bra att tänka på vad man har för klädfärger, om man tänker göra slingan väldigt tydlig
). Lila, rosa, vitt, grått, blått, grönt, rött, blont… Kan ju hitta på det mesta i färgväg, finns ju i många olika nyanser dessutom.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#2 Tack!
Jag har funderat på det ett tag, men två jag känner har nygg gjort en slinga i håret och jag är lite orolig ifall dom tror att jag härmas?
Jag funderar på att göra en väldigt ljusblond slinga, antingen i luggen eller någon annan stans, kan verkligen inte bestämma mig.

Tycker du ska ha en ljus rosa :) det skulle passa ;P
#4 Rosa är inte riktigt min färg :)
Har löshåt nu också, så det är typ dubbelt så långt.

#5 okej, men en ljus slinga då? :D

#7 oj vad fint!
Tack!

Ska du göra slingor? :D Tycker inte du härmar dina vänner, för det gör du ju inte?
Någon ljus slinga skulle vara super snyggt !
Men ditt hår är ju redan finfint , men ja duvet, grädde på moset ;)
Haha, jag vet inte, ska vänta ett tag tills jag börjar tröttna på mitt hår. :)
Tack! :D

#11 Okej :)
Lugg?? Med en frg på det undrehåret i luggen så de "lyser" igenom..kanske…Då blir det ingen slinga 
Jag har redan haft lugg. Kanske det, vi får se 
syntetdreads? Bara en spontan tanke.