Hårförlängning
Hej!
Jag har funderat ett långt tag på nu om jag ska skaffa hårförlängning.
Vet någon ett bra ställe att köpa från? Är internet det bästa alternativet och isåfall vilken sida ska man beställa från? Vill gärna ha riktigt hår…
Angående att göra hårförlängning hos frisörer kostar för mycket tycker jag.
Och gärna vill man ju ha hårförlängning som sitter i mer än några månader, fast jag tänkte samtidigt då också att clip-on kanske skulle vara ett alternativ då man kan sätta i det och ha det när man vill utan att behöva gå till ex en frisör och fixa förlängningen var o varannan månad..
Så jag skulle vara jättetacksam över om det är någon som vill ta sin tid och ge mig lite tips och råd utifrån era egna erfarenheter!
Mvh 

Jag kan rekommendera rapunzel som internet butik. Bar hår och lagom priser.
En förlängning ska du ha i max 3 månader, för atts en fästa om eller ta ur helt. har du det längre så kan du förstöra ditt egna hår.
det finsn många olika sätta att fästa löshåret med, t.ex. weaving, keratinvax/nagelslingor, microringar. Du kan läsa mer om de olika metoderna på www.mandariiin.com.
Man får helt enkelt prova sej fram till vilken metod man föredrar själv.
Jag själv har aldrig gillat clips. Om jag har löshår så vill jag att det ska sitta som sten. Jag vill inte plocka ur håret när jag ska duscha, sova, bada eller liknande. Men som jag skrev, man får prova vad man själv föredrar.
Jag har också funderat på att skaffa/sätta i löshår. Då från just rapunzel.
Jag har tänkt på endera keratin-naglarna eller ringarna. Lutar mer åt keratinet som sägs ska vara snällare. Man värmer fast dem.
Jag tänker köpa ett startset. Då får man det man behöver på en gång.
Jag har tittat på andra sajter också och läst på diverse bloggar, och även andra forum och konstaterat att det finns tydligen bara ett ställe där det är bra att handla. Både prismässigt och kvalitét. Rapunzel.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!