Hår iFokus

Hår

Etiketthårprojekt
Läst 4731 ggr
idisen95
0

Silvershampo eller bleka? HJÄLP!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

VAr ska jag börja :S okej men det senaste året har jag börjat färga mitt hår först blekte jag det med Schwarzkopf och sen igen  sen i december blokte jag utväxten med samma märke sen i februari så tonade jag det först rätt med viva och sen brunt samma dag med ett annat märke och sen tonade jag igen för att det var rött sen tonade jag det en gång till någon gång 2-3 månader efter  sen så förra veckan slingade jag med viva överhåret men det blev gult så jag slingade det igen med Schwarzkopf slingning men det blev inte helöt bar men betydligt bättre men jag vet inte om jag vågar bleka igen för det blev ganska välldigt slitet sist men det blev bättre när jag hade massa Balsam i men jag gick till en frissörr och han sa att jag borde prova silvershampo först men om det inte blev bra skulle jag ta blekning men jag frågar er nu och om ni vill får ni gärna ge tips på billiga och bra silvershampon :) tack på förhand kram <3

(underhåret ska vara brunt)

vet inte om detr är rätt grupp :S

idisen95
0

Fast edet är mer orage än på bilden …

idisen95
0

lite såhär fast lite mindre typ :S

Alex
0

Hur ljust vill du ha håret? Silverschampo bleker nämligen inte, utan neutraliserar bara gula toner. Så är det mörkare gult/orange (eller orange över huvud taget) så kan det vara väldigt svårt att få bra resultat med silverschampo.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

idisen95
0

okej men ser dert omöjliogt ut att få liknande resultat på det ljusa där uppe i håret och det mest oranga? det är ungefär som på bilden fast lite ljusare men det är ungefär sån färg jag vill ha på håret ;)

idisen95
0

eller så vill jag ha som det ljusa på denhär bilden :) bilderna är tagna från google :)