Hår iFokus

Hår

Etikettövrigt
Läst 1840 ggr
Lybingen
0

Mlrkbrunt till brunt!

Rubriken säger det mesta, hur gör man? Det går inte färga ljusare vet jag men vill inte avfärga, går det att bleka lite och sen färga brunt?

Håret mitt klarar det mesta! Färgade håret svart var tredje vecka i ett år, sen blev jag nästan blond på en vecka! och de flestas hår skulle va ett minne blott men mitt lever och det är inte helt genomslitet. detta var iu maj.

Frågan är om det går och hur jag ska bära mig åt? Håret är lite rödskimrande och urblekt för hade en kass mörkbrun färg så how am I suppose to do..

Vet att håret kommer slitas och kanske tappar lite, men beredd att ta den risken! Jag tröttnade på färgen dan efter jag hade färgat denna

Alex
0

Ja, du kan bleka lite och sen färga brunt. Glad Var noga med att du har kvar röda pigment i håret efter blekningen bara, så det inte blir grönt!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lybingen
0

ah tack :D men vad för sorts blekning ska man användå då? räcker det med en som bleker 2-3 nyanser?

Alex
0

Svårt att säga, beror mycket på ditt hår. Kolla förpackningen, de brukar ha bilder på sidan där de visar resultat från olika hårfärger. Sen är ju inte det helt säkert att det stämmer helt överens med ditt hår ändå, men det kan ju ge dig en liten fingervisning i alla fall.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst