Hår iFokus

Hår

Etikett: frisyrer
Läst 8606 ggr
Ellenfyrkant
0

Hur få till en snygg undercut ?

Tänkte klippa, eller snarare raka en snygg undercut hemma i badrummet på måndag. Men funderar på om någon här inne sitter på några råd för bästa möjliga resultat att dela med sig av ? Glad Ska för övrigt bli väldigt intressant att se hur det blir. Det är min syster som ska få äran. Flört Och jag som börjat min "spara-ut" tid, fram till att denna festliga idé dök upp innanför pannbenet igår eftermiddag. Skrattande Spännande spännande.

Mvh Ellenfyrkant

Birke
0

Hm.. Vet inte riktigt vad en undercut är, men antar att det gäller att vara noga :P

Ellenfyrkant
0

Gjorde en paint bild på 10 röda som visar ungefär hur jag tänkt mig.

Mvh Ellenfyrkant

Birke
0

#2 Jaha, alltså raka dän underhåret. det som gäller är nog att våra noga så du får det smyggt och rakt :)

Cazzos
0

Det vore häftigare om du istället gjorde "afrikanska flätor" längst sidan där du vill göra din undercut!

Men det är ju helt upp till dig Flört

Ellenfyrkant
0

#4 Tuff idé ! Har faktiskt inte tänkt på det, kan nog  bli grymt snyggt. Men tror nästan jag ska passa på att raka av det nu när det ändå inte har hunnit blå så långt. Så kan jag göra flätor när det börjar växa ut sedan. För ska juh spara allt hår under tiden. Glad

Mvh Ellenfyrkant

Cazzos
0

#5 Flört

Ellenfyrkant
0

Imorgon blir det av ! Spännande spännande. Flört

Mvh Ellenfyrkant

Cazzos
0

#7 Bilder när det är klart, tack! Skrattande

Tofu
1

He..he-trodde i min enfald att du tänkte raka dej där "nere".Nu förstår jag att du tänker raka på båda sidor om huduvudet eller kanske bara ena? Har jag förstått rätt?Cool

Ellenfyrkant
1

Får be om ursräkt för fel ord. Menade givetvis sidecut. Så om någon sajtvärd/ Medarbetare ser detta får denna gärna ändra rubrik och inlägg #1 till sidecut.

#8 Bild kommer ! Skrattande

Mvh Ellenfyrkant

Ellenfyrkant
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bild ! Skrattande

Mvh Ellenfyrkant

Tofu
0

Blev ju snyggt och luftigt-sommarfrisyr.Glad

Ellenfyrkant
0

#12 Tack tack. Glad

Mvh Ellenfyrkant