Hår iFokus

Hår

Etiketterdreadslöshårperuker
Läst 1965 ggr
[Tisslibiie]
0

Frågor angående löshår

Jag har länge funderat över om jag ska skaffa hårförlängning (clips) eller inte. Har rätt kort hår (täcker dock öronen). Sen har jag väldigt tjockt hår. Flört

1. Hur "kort" hår behöver man ha för att dölja att man har i clips?

2. Har planer på att bleka mitt hår, till platinablont ungefär. Är det lätt att hitta förlängningar som matchar den färgen?

3. Tips på hemsidor som har rimliga priser?

Tacksam för svar. Tungan ute

beliivelove
0

1. asså , man kan ju alltid täcka, de men axel långt, passar bra, lite kortare till o med,

2. ja. jag blekte mitt hår och beställde platina blont äkta, på rapunzelofsweden.com, ellr se, tror jag de heter 800 kr, .

3. ja föregående, rapunzelofsweden

[Tisslibiie]
0

Tack för svaren! :) Mitt eget hår täcker halsen, är det för kort tror du? Vill ju att det ska se snyggt ut Flört

beliivelove
0

asså de bror på vilket frisyr man har, och inte hur kort de är,
jag kan lägga upp en video hur jag gör! så du får se, kan göra de snart, imorgon när jag fixar mig kan jag lova så får du se hur kort hår jag har (; och här kommer en bild när jag har löshår, och har lite kortare än axelkort. (;

och detta löshåret är från rapunzelofsweden.

dock har jag inget smink på bilden, vem bryr sig (: har dock mörkbrunt under men du ser ju .

beliivelove
0

ska bara ändra storleken fungerade inte:S  den var för stor , a sec plz

[Tisslibiie]
0

Tack så mycket för din hjälp! Skrattande

beliivelove
0

de är så lite, nöjet är på min sida, som sagt, fotona, har jag inte klaratav att fixa en . men lägger in en video imaren:D

[Tisslibiie]
0

Du råkar inte veta någon hemsida som säljer rosa äkta hår extensions clip on set?

LinaIsabell
0

#7 Jag kan missta mig, men jag tror äkta hår bara får säljas obehandlat, dvs i naturlig hårfärg, så du måste nog köpa blond och färga rosa.