Hår iFokus

Hår

Etiketttips-råd
Läst 8123 ggr
Michiis
0

Blond med röda slingor?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade tänkt att färga mig blond nu till sommarn.
Och min kompis tycker jag skulle passa jätte bra i rött hår. Och jag har då börjat funderat på blondt med röda slingor?
och undrar om jag skulle passa i det.. Och hur ska man då göra slingorna? Eller ska jag ha rött i underhåret och över håret blondt? Eller ska jag ha rött hår med blonda slingor.
Eller ska jag bara ha blondt.. Eller ska jag lita på min kompis och färga helt rött ^^ eller va sjutton ska jag ha för färg? eh jag vet inte!
Och sen en till grej. Va skulle jag passa i för frisyr?!. Asså klippning, Jag har haft ganska lika frisyr ett tag nu. Och jag gillar att byta. hihi. har tänkt på att låta håret få växa ut :P

kommer också en bild på hur min frisyr ser ut just nu.

-hjälp mej! :d

// Michis

[Wera]
0

Som jag skrivit på msn - Tycker du ska vara blondie! :) Inte rött, och inte olika hårfärger i underhåret och överhåret. En och samma färg, elr ev. några mörkare slingor med röda toner kanske.

Klippning vet jag inte riktigt, pannlugg tycker jag är fint på dig (som du hade förut!) men det är ju drygt på sommarn när man ska bada och luggen blir lite längre och så är den över ögonen haha xD

Michiis
0

Blir nog troligtvis blond ^^

// Michis

Varga
0

Nu vet jag ju inte om du menar extremröd toning eller "vanlig" röd färg, men röd toning till blont hår är jättejobbigt att ta hand om… Slänger in en bild när jag hade röd lugg - var tvungen att duscha luggen och resten av håret separat så att det inte skulle bli rosa…

Michiis
0

ääh, de blev blondt! inge rött. :)

// Michis

Cazzos
0

Vore häftigt dock om du hade breda röda slingor i håret ;D

Istället för såna där vanliga & smala slingor.