Uppsättningar
Hej! Jag skulle vilja ha tips på vad jag kan göra med mitt hår. Uppsättningar, och kanske något jag kan göra när jag har det utsläppt, förutom att platta eller locka det, speciellt att locka det är ju lite onödigt i mitt fall 
Jag brukar ibland ha en hög hästsvans eller knut, eller också två tofsar hängandes, men jag har tröttnat lite på det. Annars har jag det bara utsläppt, det händer att jag plattar det, men ska jag platta hela håret tar det ca. 45 minuter, och blir lockigt så fort det blåser eller är lite fuktigt i luften
Jag försökte lägga in en bild på hur mitt hår ser ut utsläppt, men min dator lyssnar inte riktigt på mig
Jag ska dock försöka byta min Avatar till den bilden så vi får se om det fungerar. Den är tagen i höstas, så det är lite längre nu (bara lite) och brunt.
Jag vill ha många olika saker att testa, så skriv allt ni kommer på! 
Fiskbensflätor är jättefina tycker jag, jag kan länka till en video som visar hur man gör frisyren.
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/
#2 Tack :D
Fler med idéer?
slarviga knutar och vanliga är väldigt fint :) slarviga passar till slarviga. gör en vanlig knut och sen så tar du bara ut några slingor ur den som får hänga :D