Frisörer/salonger
Tipsa här om frisörer och frisörsalonger.
Skriv salongens namn, stad och gärna adress och telefonnummer. Även om de tär något specifik frisör ni tänker på så skriv ut endast förnamnet på angiven salong.
Även om de utför något än vanliga klippning och färgning.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jag klipper mig i Drop In i Skärholmen Centrum. Tyvärr kan jag inte telefonnumret men det är ganska lätt att få tid där. "Min" frisyr som jag verkligen kan lita på heter Vera. :)
Salong Urax.
Långgatan 13
828 32 EDSBYN
------
Finns tre frisörer där, Ann, Anna och den andre minns jag inte vad hon heter. De tar olika priser beroende på frisör har jag för mig.
Anna brukar klippa mig, jätte bra! :) Hon tog 200kr första gången hon klippte mig, för hon var under utbildning, sen andra gånger minns jag inte, jag tror det var ca 300kr. Och nu ett år senare vet jag inte.. antar samma pris (tror hon var färdig utbildad då hon klippte mig sist)
Randis Hårstudio
S. Strandg. 3
702 10 ÖREBRO
019-18 54 78
Det är helt klart Randi själv som är bäst, de andra tjejerna är också jättegulliga, men Randi är coolast. Hon vågar verkligen göra nya saker och man ska inte vara rädd för att säga "Gör vad du vill" till henne. Det enda negativa är att hon är väldigt dyr, men jag tycker nästan det är värt det.
/Christine
Cybtekk Hair Studio
Lilla Bergsgatan 1, Göteborg
Phone: 031 - 711 10 40
www.cybtekk.se
Jag har bara blivit klippt av Roger (Senior Director på salongen) men han är strålande. Mycket kreativa :)
Ganska dyrt, men det är det värt om man ska bli nöjd.
Bara Här.
Järnvägsg. 4 B, ÖREBRO
[019 - 611 15 50](callto: +46196111550 "Ring Bara Här")
Holberg & Nielsen Nygatan 5, Karlstad Tel. 054-18 28 80
Framför allt Lotta vet jag är kanonbra. De har även skönhetsvård, med ansiktsbehandlingar, massage, vaxning mm.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst