Hjälp billigt platt-tång
Hej jag har lite självfall i håret men vill ha platt så jag ,åste platta det men eftersom det typ redan e platt så funkar inte platt-tången vi redan har den e ganska gammal och inge bra alls jag skulle behöva en smal och bra platttång och billig också har ni något tips om en billig och bra platt-tång under 300 kr hellst skriv det här då :D puss och kram
Jag köpte en för 249 tror jag.. den va inge vidare.. lägg ut lite pengar på platttången för det är det nog värt!

Jag hörde nån som hade köpt sin plattång på Clas Ohlsson för under 300:- tror jag, och som tyckte den var väldigt bra för det priset.
Jag har köpt en i ullared för 200;- den bästa jag någonsin haft. Bättre än de dyra jag hade innan. SÅåå värd pengarna!!

Jag kan också rekommendera Clas Ohlssons, de har en för 199, om jag minns rätt, och den fungerar väldigt bra. Jag har ganska rakt hår, men med plattången så blir håret super-rakt 
okej :) ska kolla där ;) hur stor e den??

#5 Den från Clas Ohlssons? Typ som ett A4-papper kanske, fast smal då såklart.
Nu har jag köpt en från chlas ohlson och det va ju bra att man fick 2 års garanti också och den funkar jättebra ;) tack för tipset