Hår iFokus

Hår

Etikettövrigt
Läst 10093 ggr
Chamy
0

Hur långt tycker ni är långt hår?

Nu undrar jag vad ni tycker räknas som långt hår. Är det när det passerar axlarna, armhålorna, när det passerar bh-bandet, skulderbladen, bysten, eller till och med midjan eller rumpan. Eller något annat?

Skriv er åsikt.

Chamy

Medarbetare på Hår iFokus

JossanH
0

Jag anser mig själv att ha mellanlångt hår och det går ned till armhålorna. Tycker nog att håret är långt när det går ned över bröstkorgen.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Magster
0

Jag anser att jag har kort hår, det går ner under bysten precis. Det skulle nog se annorlunda ut om det var tjockare för jag har väldigt tunt hår men just nu tycker jag det ser löjligt kort ut. Midjan och längre tycker jag är långt.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

StickyKitten
0

Långt tycker jag är när det går ner till armhålorna, ungefär såhär:

http://www.hairfinder.com/celeba/ashley-jones3.jpg

Sweelin
0

Jag anser att det är långt när det är i bröstlängd :)

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

sandraxea
0

jag anser att mitt hår är kort.. varierar mellan 1-7 cm. =) innan jag klippte mig tyckte jag att det var långt.. då låg det på ca 10-15 cm. men mitt hår får aldrig bli längre än så haha.

på andra tycker jag att det är kort om det är till halsen max. mellanlångt till axlarna/brösten. Och Långt om det gåe under brösten eller mer..

[Caifeen]
0

Jag tycker långt hår är när det är ungefär nedanför brösten :)

isay
0

säger som #6 :)

[Noctifer]
0

När det är mellan bh-bandet och midjan tycker jag det är långt.

Alex
2

Om vi nu pratar "rent allmänt" på tjejer så räknar jag långt hår som en liten bit nedanför axlarna. Är väl lite "frisörskadad" antar jag, då det brukar vara där gränsen går när det gäller frisörer och hårprodukter. Jag hoppas att folk som ser gränsen till långt hår först vid en bit ner på ryggen vet det, så det inte kan bli missförstånd och fel pga det…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

mandariiin
1

långt hår är när det är över 50cm enligt mej.

[Wera]
0

Långt hår (för mig) är när håret går ner till brösten ungefär.

idisen95
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker jag har sanska långt hår det är några cm under bysten  men man kan också ha jättelångt hår och då går det minst till naveln

mollycrimson
0

jag tycker att långt hår är under bysten^^ längre iaf. annars är ju LÅNGT hår ner nästan mot rumpan

wolfgrin
0

Under axlarna tycker jag är långt på andra, tror man alltid ser sitt eget som kortare än vad det är.. har själv ner till midjan och tycker först nu att det är långt.

Ge mer än du förväntar dig att få.

Moctezuma
0

Om en person har haft kort hår och sen sparar så att han/hon har hår nästan ner till armbågarna är det definitivt långt enligt mig. Men om en annan som haft väldigt långt hår tidigare klipper det till armbågarna kan det se kort ut… Knepigt!
Jag räknar mig själv som långhårig och mitt hår borde vara ca 60 cm nu :)

Zvintos
0

För min del tycker jag att långt hår är från nyckelbenen och nedåt, på ett ungefär.
Innan dess är det medellångt, enligt mig. =)

Tove-
0

En bit nedanför axlarna är långt enligt mig.

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/