Förbjudet med sidecut? :O
Jag får inte ha sidecut för min mamma.. vad är det för fel med det undrar jag? det är ju mitt hår så..
funderar på att raka av hela skiten, och låta mitt blonda växa ut och bli långt.
har ni problem med era föräldrar och hur ni får ha erat hår och så?
Får ha mitt hår precis hur jag vill? Haha. Mamma gillar själv annorlunda frisyrer och hon gillar när man är snaggad haha :) Inte för att jag skulle vilja ha så men ^^
Pappa & mamma säger jämt när jag vill gå till frissan att jag ska raka av mig allt hår här hemma istället xD "billigare" ^^,
Haha, sant, det är ju billigare. Inte så svårt heller, att snagga sig kan aldrig bli fel eller ojämnt! XD
#2 Precis :P pappa och min lillebror klipper sig hemma hela tiden (elr ja, rakar)
haha jag hde en klasskompis förut som skulle snagga sig. och nog blev det ojämt alltid.
#4 det kan inte bli ojämnt om man rakar av sig allt..? lol
trodde inte jag heller. hehe
När jag var mindreårig så fick jag inte göra vad jag ville med mitt hår.. fick typ inte göra någonting.,
nu är jag 22 och är gift och har barn och bott hemifrån sedan jag var 18 och jag har inte fören nu vågat släppa vad mmin mamma tycker och gör vad jag vill med mitt hår.. nu så har jag sidecuts på riktigt, och jag älskar det!
#7 skitsnyggt! :D
#8 tack :) Brukar ha någon extremfärg på mina cuts, men det har jag inte just nu då jag inte har råd :P
#10 äsch man måste inte ha nån färg på dem hela tiden.. jag tycker det var fint utan färg också :)
bilden, det är exakt den färgen jag har på mitt hår XD har också svårt att låta det växa :/ tänkte ju klippa av det och sen låta det växa ut, med min naturliga hårfärg.
#11 jag gillar att ha lite färg. kommer att bli om några veckor när det har växt ut lite..
Jag har sidecut, Så jevla snyggt!
Jag bryr mig inte riktigt om vad min pappa säger.. Det är ju mitt hår eller hur 
Medarbetare på Sphynx iFokus
Jag har alltid fått göra det jag velat med mitt hår. Fast å andra sidan har jag känt en väldigt duktig frisör väl sen början av tonåren så mina föräldrar har väl inte direkt varit oroliga. Plus att det många gånger snarare var frisören som kom med idéer om vad jag skulle göra och inte jag själv. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#14 haha, då antar jag att frisören också var vän med dina föräldrar? ;D
#15 Nja, de lärde ju känna varandra såklart, men vän är väl att ta i. Dock klippte sig mamma hos henne jämt också, så. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#16 ja men då visste ju din mamma att frisören var duktig i varje fall ;D
#17 Ja, det såg hon ju efter hon hade klippt mig.
Hon klippte mig när hon var under utbildning, var först senare mamma gick dit också. Dock var jag aldrig intresserad av sidecut eller liknande saker, så hon var ganska lugn med att låta mig göra som jag ville.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#5 Såklart det kan bli ojämnt. För när man snaggar sig så har man ju fortfarande hår kvar på huvet men bara att det är jätte kort då :P
#19 ja men om man snaggar av allting så ska ju ändå allting bort, och då blir det ju inte ojämt om allting försvinner? XD