Hår iFokus

Hår

Etiketterdreadslöshårperuker
Läst 2105 ggr
[Katteeen]
0

Äntligen beställt!

Nu har jag äntligen beställt hairextentions! :) De kommer antingen imorgon eller på fredag, leveransen är riktigt snabb!
Beställde från swedenhair.se, äkta remy hårträns (lockigt) med längden 30 cm (vill inte ha får långt) och färgen mörkblond/cendré. :) Beställde även 30 stycken blonda clips i storlek medium. Slutsumman blev 669 kronor, då med 50 kronor för postförskott inräknat och frakten var gratis. :) Tycker jag är helt okej! Glad

Hoppas det är så fint som jag tror, det är första gången jag skaffar hårförlängning. :)

Någon annan som har beställt från swedenhair, som kanske vill dela med sig av sina åsikter? :)

Alex
0

Vad roligt, hoppas det blir bra också nu då! Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[Katteeen]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag haft det i några dagar, och jag älskar det! Glad
Det känns verkligen att det är äkta hår och det smälter in bra i mitt egna, även färgen passar perfekt!
Det är tjockt, glansigt och långt! :) Mycket längre än vad jag trodde 30 cm var :P

Det tog ett tag att sy in alla clips, så om man inte orkar med det så är det kanske bättre att köpa färdiga. Men hårmängden var större om man köpte en träns istället för ett färdigt clip-on set. ;)

Nu är bilden kanske inte den bästa för att visa själva håret, och färgskillnaden är lika med noll i verkligheten.

[Katteeen]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till dålig bild ;)

Alex
0

Det ser ju jättebra ut, kul att du blev nöjd! Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[Katteeen]
0

#4: Tack! Ja det är jättekul Skrattande

[Katteeen]
0

Jag är fortfarande jättenöjd med håret, det får ett väldigt fint självfall när jag tvättar det och det är inte slitet alls trots att jag använt det nästan varje dag hittills, t.o.m sovit i det ibland.
Men jag vill gärna sätta i det permanent, det är så drygt att försöka få clipsen osynliga när mitt eget hår är så tunt. Var skulle ni rekommendera? Funderar på att limma på tränset, sliter det mycket på mitt hår?

sandraxea
0

om du sköter det med limmet, och tar ur det enligt rekomendationer, och inte är allergisk mot limmet, så sliter det inte så mkt på ditt egna hår.

mollycrimson
0

tycker du bör fläta in det isf… lim förstörde mitt hår när jag var runt 13-14 och limmade, nu börjar det bli bra igen och jag är 19^^