Köpes: syntetdreads + isättning STHLM
Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅ sugen på att skaffa syntedreads nu..
Rent hypotetiskt;
Jag skulle vlja ha svarta långa syntedreds med mörklila och svarta candycanes i underhåret. (hel uppsättning)
Finns det någon i sthlm som kan göra såna och sätta i dem, och vad skulle det kosta?
Jag är inte säker på om jag kommer ha råd men jag skulle vilja veta vad det kommer kosta så jag vet.. VILL SÅ GÄRNA!
Har hittat så mycket snygga bilder här och jag bara måste ha det nu!
Någon frivillig?
Ja, jag är en såndär tönt som rider barbacka eller bomlöst, utan bett, sporrar eller skor på hästen, men vi kan väl prata ändå?
detta inkl hår och isättning kostar ca 1000 kr hos mig
tidigare hårjobb finns på facebook "Sandra Årman"

Okej men det låter ju inte alls så farligt!
Hittade en bild på din hemsida där det var hår som inte var dreads med lila underhår och mörkbrunt överhår, den lila färgen tyckte jag om.
Hur lång tid tar det för dig att göra alla dreadsen, och var bor du?
Och jag gillar riktigt tajta, tunna dreads men jag tyckte att det såg ut som att det är såna du gör.
Ja, jag är en såndär tönt som rider barbacka eller bomlöst, utan bett, sporrar eller skor på hästen, men vi kan väl prata ändå?

du hittar mina priser och bilder på
jag gör allt! ;) jag bor i bålsta (40 min pendeltåg från sthlm c)
det tar ca 1-2 veckor från att jag fått hem håret.
det går bra att kontakta mig via facebook.. för hemsidan funkar visst för alla utom mig :S

Jag har inte facebook, men jag har PM:at dig, har du fått det?
jag fick det haha, jag tänkte inte på att man kan pma varandra :)

Haha smart!