Hår iFokus

Hår

Etikettköp-sälj
Läst 2351 ggr
HolyFuck
0

Färgglada dreads säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ett helhår med färgglada syntetdreads. Ca 80 st, varav 63 DE och resten helsvarta SE. De är ca 35 cm långa.

Bud?

mandariiin
0

35cm långa vikta eller ovikta?

Ungefär pris?

(haha, nu är jag för lat för att göra egna dreads och har stopp i huvudet med ideer. )

HolyFuck
0

35 cm vikta. 600 kr?

mandariiin
0

Hur har du gjort dom? (värmt)

Är dom loose eller tighta?

HolyFuck
0

Inte jag som gjort dessa, men jag tycker de är av riktig bra kvalité iaf. De är tighta.

mandariiin
0

jag är helt klart intresserad!

får inte pengar förns nästa vecka, så jag måste tyvärr vänta till då…. om det går bra?

vad går frakten på? elle rvart bor du?

HolyFuck
0

Det går bra :)

Jag bor i Uddevalla. Jag tror frakten går på 60 kr, då det är ganska tungt.

mandariiin
0

oj, ja då blev det inet aktuellt att "komma förbi" att hämta då jag själv bor i sthlm :P

jag skickar över ett PM när jag fått min lön :)

HolyFuck
0

Gör så :)

sandraxea
0

OH NOOOOH DESSA HAR JAG VELAT HA HUUUR LÄNGE SOM HELLST!!! (köpta av en tjej på HD va?) grymt fina, VARFÖR är mitt hår inte svart längre?!?!?!?

sandraxea
0

man kanske skulle färga håret svart? :O nästan värt det

mandariiin
0

dessa dreads ligger hemma hos mej. :) ska sättas i nästa omgång så fort jag orkar ta ur dom jag har nu.

sandraxea
0

DU SKA FÅ NINJA BESÖK I NATT MANDARIIIIIIN OCH JAG SKA STJÄLA ALLA DINA DREADS DU HAR LIGGANDES SÅ DU MÅSTE SE "NORMAL" UT I FLERA VECKOR!!!!!!! *ondska och ren svartsjuka*

btw, hur blir det med moi då? kastar du över mina bruna eller hittar vi ngn annan ide? jag måste ha nya dreads och jag har inget brunt hår hemma..

jag snor hela tråden med OT . förlåt.

mandariiin
0

vi tar det i telefon ;)