Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 2052 ggr
Nitro
0

Snabba tips, slingor!

Nu är det såhär då, att mitt hår lyckades bli oranget vid en vanlig slingning.
Vi försökte rätta till, men det gick inte så nu är jag brunett och suckar högt över det.

Ska till frissan imorgon för att påbörja ett ljusare hår igen?

Vilka nyanser är riktigt snygga att lägga i mörkbrunt hår, tycker ni?
Jag vill inte vara något orange, inte heller se ut som en tigerkaka Skrattande

Alex
0

Vill du ha ljusare slingor, eller mest bara liva upp håret lite? För själv tycker jag det kan vara riktigt snyggt med olika bruna nyanser, och även brunröda.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Nitro
0

Jag vill ju bli blond så fort som möjligt igen, men vill ju inte bleka orangea slingor :p

Alex
0

Aha okej. Blekte du de slingorna på salong?

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Nitro
0

Nepp, hemma som jag alltid gjort, med samma färg. Har absolut ingen aning om varför det blev orange.

Alex
0

Då tog det antagligen inte tillräckligt bra. Frisörer har betydligt bättre blekmedel, så du kan nog lugnt bleka ljusa slingor hos frisören. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Nitro
0

#6 Uppenbarligen Flört Konstigt bara när jag gjort på samma sätt 10tals gånger men nu gick det inte. Bruna färgen som jag färgade över med tog inte heller så bra, är fläckig o grådassig. Men men, vi får prova hos frissan sen!

Alex
0

Ja okej, men tala om det för frisören i så fall, för det kan hända att det är nåt annat med ditt hår som gör att det inte vill ta åt sig färgen ordentligt.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

sandraxea
0

ofta blir hår som ha mkt röda pigment, orange när det bleks.
det där att frisörblekning skulle vara så mkt starkare är lite sisådär med.
vet man vad man letar efter kan man få tag i betydligt mkt starkare medel än frisören.

men är man osäker kan det självklart vara bättre att gå till en frisör. för h*n borde veta vad h*n ska göra för att få det resultat du själv vill ha…

Nitro
0

Tillbaka från frissan, nöjd!

Inga problem med att få det ordentligt blekt, så nu blev håret äntligen bra! =)

Tack för hjälpen!

Alex
0

Skönt att du blev nöjd! Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport