WICH ONE ? :)
Mörkt hår och lugg :D
Den färgen som är längst ner till vänster! =)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
du passar egentligen i allt ^^
men du ser lite mer mogen ut när dina ögonbryn syns, om du har panlugg så ser de bara sött ut ^^
Den bilden där du har nästan vitt hår och ler med tänderna, och den ovanför med brunt hår, de var fina. :)
bild 2 uppe till vänster ;)
Mörkt med lugg :)

tack alla!
och #4 haha-… leendet är inte så seriöst :)

Det mörka med lugg tkr jag ^^ fast det skulle nog vara fint om du hade den frisyren men med en ljusare brun färg :) Kanske

Det mörka med raklugg, du ser bra ut i allt, men det ser bäst ut! :D

Jag tycker alla har sånna olika hårfärger och frisyrer :O Jag har alltid typ haft samma
men mörk utan lugg :)
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Det var en riktigt snygg frisyr, den med luggen. Tyvärr tycker jag att ditt ansikte försvinner lite för mycket i den dock, då du har ett väldigt litet och fint ansikte. Så ska du ha lugg föreslår jag en lite kortare och tunnare variant, och med lite mer urklippt på sidorna så du syns.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Brunt med snedlugg passade dig bra, ioförsig passade du i alla xP

#10 Nejnejnej, du ser jättefin ut i det! :D

#11 vad menar du? :o
#12 jo, okej tycker det med! Det är nog därför den var så tjock jag tyckte jag såg ut som en svamp ;)
#13 haha så bra! :d
#14 haha så bra att någon tycker det då :)

putt
Andra bilden från höger, längst upp. Jag gillade den tvistade luggen.
Längst ner till höger var snyggt, det med luggen sött men lite för lång lugg.. den med tvinade håret var fint att variera med om man inte orkar föna så mycket.
Ge mer än du förväntar dig att få.