Rädd om håret
Någon mer än jag som är väldigt rädd om hur håret sköts? Jag börjar kanske flippa ut snart? Men är det någon mer som är som jag?
Jag t.ex. borstar aldrig håret blött utan väntar tills det börjar bli lite torrt å då kammar jag försiktigt.
(fönar sällan och använder vääldigt sällan värmetång)
Har blekt håret sen jag var 12 till jag var 18 sen bestämde jag mig för att sluta "misshandla håret" och ha min naturliga hårfärg. Gick till frissan å färgade de mellanblont så utväxten smälter ihop med resten.
Jag har ganska långt hår men lite tunnt hår och det växer snabbt, men gud vad mycket friskare det känns nu när det inte är sönderblekt längre!
Så fort det krusar sig lite i topparna så klipper jag av det där lilla så det aldrig hinner bli slitet längre upp, det är väl så jag har behållt min längd också.
Använder hårinpackningar en gång i veckan, ibland mer… haha vad sjuk jag låter! Någon mer som pedant-sköter håret?
Ingen fara, jag är mycket MYCKET värre. Det kan du trösta dig med! =)

jag är likadan, bara att jag ibland inte orkar, fast jag märkr att jag är mycket mer så än mina vänner!
jag är likadan. haha. mitt liv kretsar fan kring hur mycket mitt hår slits när jag gör det och det. sjukt jobbigt.