Hår iFokus

Hår

Etikettövrigt
Läst 1744 ggr
[liljuhvit]
0

jag blir frustrerad!

jag känner att jag bara måste få klaga och oja mig lite. mitt hår är helt sönderklippt, sönderfärgat och ojämnt överallt då jag har haft sidecut. mitt hår var kanonfint och långt innan jag började bli slarvig, gjorde dreads, kammade ut dom och vips så hade jag inget hår kvar. jag har klippt bort ca 6 cm av mitt hår idag och jag mår så dåligt. visserligen så är topparna hela och friska nu men vad fan. det känns som om jag aldrig kommer få tillbaka mitt tjocka och fina hår igen. om inte annat kommer det ta många år innan dess och jag kan verkligen inte ha håret utsläppt överhuvudtaget nu längre. någon som har haft samma problem och vill berätta om det?

paronskrutten
0

Sköt om och håll det uppsatt (om det går) ett tag så blir det nog bättre sen, hår är hår och växer ut, man kan inte göra så mkt mer än att vänta. Eventuellt att du köper något som främjar hårväxten. Lycka till!

Helena

Juvela
0

Jag känner med dig. Jag har gjort samma sak. :( Klippte av håret för ett år sen med undercut, sen växte de ut lite, tröttna på "utväxt-frisyren" och klippte sidecut för nån månad sen. Saknar mitt långa tjocka hår så galet mycket. Gråter Nästan så man funderar på peruk tills det är tillbaks…

Em--ma
0

Löshår då?

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

[liljuhvit]
0

ursch, sånt är verkligen skitjobbigt! känns som man inte kommer klara av att se ut som ett freak tills det har vuxit ut. men det gör det, som tur är. men det tar tid, tyvärr :(

Juvela
0

#4 Nej usch! Längtar till sommaren, känns som att håret växer lite snabbare då. :P Blir mössa fram tills dess…

[liljuhvit]
0

det växer snabbare på sommaren :)