Hår iFokus

Hår

Etikettövrigt
Läst 2557 ggr
[Liinda]
0

Lämna inpackning i?

Idag fick jag en ide att jag skulle lämna inpackningen i några timmar för jag har så slitet hår. Och nu har jag haft i det hela dagen och det har börjar torka och det känns jättemjukt och ser inte alls fettigt ut.

Men sen kom jag att tänka på, är det verkligen bra för håret?

Emelie
0

Jag undrar också om det går bra. Någon som vet? :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[Caifeen]
0

Jag har ingen aning, men jag skulle då inte tro att det på något sätt är "farligt" för inpackning ska väl vara bra :) Ska nog prova någon gång själv då mitt hår tar jättemycket stryk dagligen >.<

Emelie
0

#2 Man kan ju tycka att den kanske "tar" lite bättre på håret om den sitter i längre. Men det är ju inte alls säkert.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[Liinda]
0

Ja jag hade den faktiskt i tills nästa gång jag duscha och håret torkade och blev jättefina lockar :P Och mitt hår eller hårbotten blev inte skadad så det var nog ingen fara =)

Emelie
0

#4 Vilken tur!

Jag satte i inpackning i mina toppar igårkväll, och det sitter fortfarande i Oskyldig Ska se om det gör någon skillnad!