Det är jättebra att använda leave-in Balsam i topparna av håret eftersom hår är ett dött material som inte kan tillförse sig själv med den fukt och Olja som det behöver. Dessutom så agerar alltid våra hår som ett filter och det kommer fastna damm och smuts i håret oavsett vad du använder för produkter.

Vart köper man sånt här ?
Mvh Ellenfyrkant

Jag använder Änglamark Sensibel Balsam från coop som leave-in i topparna, det funkar superbra. Utan leave-in blir de torra som fnöske… Borde toppa av en bit…
Jag har inte hittat något bra leave in Balsam på sistånde (i.af för mitt hår). Hade Vo5 leav in Balsam men jag kan inte hitta det längre (var flera år sedan) så har utgått från att det inte finns längre. Jag kör med pälsglans för hästar som gör att det inte trasslar, men hade gärna ahft något som återfuktat bra.
Några andra tipps förutom Älglamark? =)
Hakuna matata!

Jag har använt ett sunsilk för kanske 20 kroner ? Vet inte om det finns kvar, men det gjorde underverk i mitt hår. Dock vet jag inte vad det innehåller eller något, men funkar gjorde det allt 

Rent allmänt om Leave-in Balsam skulle jag nog säga att man kan prova med vilket Balsam som helst, det behöver inte vara "gjort för" att vara leave-in. Har man ett Balsam som funkar bra i håret, speciellt om det är ett utan siliconer och liknande så är det mycket möjligt att det fungerar bra som leave-in 
Jag använder lite olivolja i topparna. funkar utmärkt.