Hår iFokus

Hår

Etiketthårprojekt
Läst 2035 ggr
isay
0

har kanske ångrat mig ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag färgade håret brunt för inte så länge sen.. men nu är det så att jag vill bli lite ljusare igen, (Var blond innan) tror jag ska börja göra lite slingor nu, sen göra igen efter ett tag, så det blir ljusare och ljusare men lite i taget så det inte sliter så mycket..

Det blir nog slingor hemma, eller jag vet inte, vad är bäst hos frisören eller hemma? :o

eller så tonar jag brunt..

lägger in en bild också, passar jag bäst i blont eller brunt, eller kanske mittemellan någon stans ? Glad

isay
0

putt

isay
0

vill gärna ha svar!

Em--ma
0

Ser ut som brunt passar di, iaf på bilden längst ner till höger =)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Alex
0

Jag tycker du passar jättebra i brunt, men blont var också fint, så vill du bli ljusare så kör på det. Flört Det bästa resultatet får du ju hos frisören, men det kostar därefter. Själv tycker jag dock att det helt klart är värt det, speciellt om man inte är så kunnig själv.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

soetisen
0

Jag tycker det bruna eller färgen längst upp till vänster passade dig bäst :)

- Medarbetare på studier.ifokus

isay
0

#4 jag anser att jag är ganska kunnig Oskyldig eftersom jag har färgat mitt och kompisars hår rätt mycket, dock blir det ju inte alltid bra.. får se hur jag gör!

Em--ma
0

#6 har du färgat brunt nu?

Isf är der väldigt svårt att få det BRA blont, och du kommer nog troligtvis lägga ut nästintill lika mycket pengar som om du går direkt till frissan ;D

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

wanna-be-thin
0

brunt passar du mycket bättre i! enligt mig.. :) och det är 100% bättre att färga hos frisören än hemma, även om inte plånboken håller med (; du vet aldrig vad det finns i flaskorna du köper med färg, och spec inte blekning som kan förstöra håret något hemskt.. men hos frisör garanterar de att det blir bra och de använder även helt klart bra produkter :) (även om det finns vissa frisörer som inte är så bra, det finns alltid måndagsexemplar (; )

good luck men jag tycker du är finast i brunt :D

isay
0

#7 jag har haft brunt ganska länge nu :) jag var brunhårig vid den här tiden förra året, men valde att bli blond, det slet skitmycket på håret.. Det krävdes en hel sommar för att bli blond.. hehe!

#8 okej det känns ju bra! :D för jag tror jag ska fortsätta vara brunett. Orkar  inte klippa av mig hela håret igen som jag var tvungen att göra förra gången jag gick från brunett till blondin ;).

Mboop
0

Omdu färgar det blondt, så gör hos en frisör, de lägger massa stuffs i håret som gör att de mår bättre. Och sen så blir inte det blonda gult! :D

[liljuhvit]
0

Brunt var finast på dig tycker jag.

isay
0

#10 okej, men tror jag fortsätter vara brunett :))

#11 okej så bra Skrattande

Buuc
0

Tycker också att brunt passar bättre. :)

isay
0

bra Skrattande

Meddo
0

Och jag är ytterligare en som tycker att du passade bättre i brunt Glad

[Nalle-]
0

Du passade jättebra i brunt! Superfin i blond också, men jag fastnade för det bruna :) Men självklart bestämmer du själv, du ska inte ha någon färg som du inte trivs i.

isay
0

#16 nej det är klart, men jag trivs i det mesta Skrattande

isay
0

putt