Hår iFokus

Hår

Etiketttips-råd
Läst 2947 ggr
[Nalle-]
0

Ny frissyr och färg - Tips?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Jag har beslutsångest när det gäller mitt hår, jag har ingen aning om vad jag vill göra med det! Så hittade jag den här sidan och tänkte att jag kunde ragga upp lite tips ^^ Jag älskar tuffa asiatiska frisyrer och typ "scene frisyrer". Som sticker ut lite ur mängden.
Har haft rött hår ett bra tag nu men börjar bli less på det (a)

Bomba mig med förslag! Vilka frisyrer/färger tror ni jag skulle passa i? :)

Inte särskilt bra bild, men har ingen annan på den här datorn :s Kan ladda upp en annan vid ett senare tillfälle.

Alex
0

Vore ju bra om du kunde ladda upp en bild där man ser hela ditt ansikte och i färg, så blir det lättare.

Hur långt hår har du nu? Jämlångt? Uppklippt, i så fall vart och hur mycket? Hur mycket är du beredd att klippa av?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[Nalle-]
0

#1, Jo, jag vet. Men jag kan ev. ladda upp en annan bild ikväll om jag får tillgång till den andra datorn.

Har halvlångt hår, räcker ner till bh-bandet ungefär. Ganska jämnlångt, inte särskilt uppklippt just nu men det brukar vara det. Kortaste längden brukar kanske vara en halv decimeter runt hela huvudet.. *har egentligen ingen koll* Uppklippningen kan jag klippa av hur mycket som helst, men längden vill jag spara.