Hår iFokus

Hår

Etiketthårprojekt
Läst 2162 ggr
isay
0

Lite kul sådär!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lockade syrrans hår med plattång, är dock inte så duktig på det än.. Men ni får gärna kommentera resultatet Flört

Någon som har några tips på hur man gör vågor eller någon annan fin frisyr med hjälp av plattång? Glad

Em--ma
0

Shit va fint det blev!

Har åxå försökt att göra lockar med min nya plattång, men det går ingen bra . Blir bara lockigt där nere på topparna! -.-

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

isay
0

#1 joo, men om man vrider lite mer på plattången längre upp blir det lock i typ hela :d

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Buuc
0

Det blev verkligen jättefint! :D Bra jobbat!

Jag skulle aldrig ha tålamod till sånt. x)

Elshira
0

Är det den nya plattången easy curl eller vad den heter som du använt?

Jag har alltid velat fixa sådanna lockar men aldrig vetat vad man behöver egentligen då jag är hos frissören sällan och undviker att göra något med håret mer än till fest =)

Liten snabbkurs i hur man får sådana lockar och får dem att hålla mer än någon timme? (A)

Hakuna matata!

Camomilla
0

Åh så vackert! Riktigt härliga lockar! Kan du, som #6 skrev, visa hur du gjorde? :)

isay
0

#5  tack! men det var faktiskt inte så jobbigt :d

#6 & #7   Jag använder Wigo Europe tror jag den heter :D

Jag sökte på youtube på typ "locka håret med plattång" då får man bra kurser i hur man gör :D

För att det ska hålla hade jag i värmeskydd i sprayform så håret blev lite fuktigt, sen sprayade jag hårspray när jag var klar Skrattande.

Eklang
0

Åh vad fint! jag vill ha hennes hår Oskyldig

Emma, medarbetare på Hästfoto.

isay
0

#9 JAG MED! Rynkar på näsan

Viljans
0

Hur tusan gör man lockar med plattången? o.o

[Golgadoth]
0

Det blev riktigt sött! Och som en liten prinsessa ser hon ut också :)

isay
0

sök på youtube på locka håret med plattång (Y)

#12 tack så mycket! söt är hon :)