Hår iFokus

Hår

Etikettprodukter
Läst 1633 ggr
Fiona
0

Skonsammaste silverschampot?

Eftersom silverschampo är blekande så antar jag att det även sliter på håret, ni som har använt silverschampo här inne vilket märke har ni använt er av? Har det känts som att det sliter mycket på håret? Vilket märke rekommenderar ni? Tacksam för svar!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Alex
0

Jag använde silverschampo från XL Hair när jag hade blekt hår. Tyckte det var kanon. Hade blont hår i ett år och tror jag gjorde av med halva flaskan ungefär… ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Fiona
0

Pris och köpställe?=)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Alex
0

Frisörsalonger. Priset minns jag inte, beror ju på storlek också eftersom de finns i olika stora flaskor.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

isay
0

jag har använt Loreals i någon pumpflaska, tror den var ljusrosa. Den var bra iallafall! Skrattande

sen någon inpackning på tub typ.. kommer inte ihåg vad den heter nu men.. tror den också var loreal, gul var tuben iallafall.. Obestämd

sandraxea
0

silverschampo har ingen som hellst blekande effekt, det är till för att slå ut gula skiftningar i håret som  orsakas av missfärgningar. har du blekt håret och fått det gult eller orange bör du ha ett "silverschampo" som slår ut just Den gula nyansen, troligen bleka fler ggr, (men med minst två v mellanrum för att inte skada för mkt och för att blekningen faktiskt ska ta ordentligt)

cillisw
0

Testa silverinpackning. :)

Yadakaninungen
0

Vart får man tag på silver inpackning? :)

Fiona
0

Har ett från Loreal nu som funkar toppen men jag undrar också vart man kan köpa silverinpackningar? Finns det biliggare alternativ än hos frissan?

Jenny

cillisw
0

Revlon har en färginpackning som heter: Nutri color creme 1002 white platinum. Finns att köpa på lyko.se just nu kostar den 139 kr :) Ger samma fina askton till håret som silverschampo gör.