Riktigt blondt löshår?
Vart kan man köpa riktigt blondt löshår? Ska vara äkta.
Länka gärna till någon butik som du VET att det finns :)
Har själv beställt därifrån, dock syntethår. Men jag gillar verkligen den sidan. Snabb leverans och jättefint hår. Jag tycker att dom hade riktigt blondt hår, men det beror ju i och för sig på vilken nyans du är ute efter, så det är lite svårt att avgöra det genom att bara kolla på en bild.
/Moonchild89 👻
Tyärr har inte happyhair någon bra kvalite tycker jag :) Har beställt därifrån tidigare + att dom inte har så blont som jag vill ha :)
Jaha =/ då var det lite klurigare. Jag blev som sagt nöjd, men det var i och för sig bara syntethår. Hm, jag får klura vidare. Ska försöka hitta någon mer sida :)
/Moonchild89 👻
Jag har köpt syntet hår där förut jag med :) Men nu vill jag ha äkta.
Såg att Rapunzel hade bra, så därifrån ska jag nog köpa :)
Okej :) hoppas du hittar något bra hår. Man vill ju ha valuta för pengarna som man säger ;D
/Moonchild89 👻
No. 14 säljer äkta remyhår, kan ju kolla om de har den färg du är ute efter? De säljer en del på Tradera också, om man vill få det lite billigare. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Det är färg #60 jag är ute efter och så ska det vara rakt :)
Rapunzel hade remy hår i den färgen och rak så ska nog köpa därifrån, kostade under 1000 lappen så det är bra :p

Nej men vad drygt, hittade jätte bra löshår på 123minsida.se/supermodel haha men hon ha tagit bort sidan. fasen vad dryygt -..-
Skulle ju beställa efter jul x'D
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

butikdonna.se

kom juh på att jag har blont löshår hemma också som bara är använt en dag, det var ljusaste jag kunde få tag på.