Hår iFokus

Hår

Etiketthårprojekt
Läst 1448 ggr
mandirose
0

funderar... lite våghalsigt!

Snart gör jag det, med har haft väldigt besluts ångest men nu tänker jag nog raka av ena sidan av håret och lata Det andra växa ut och Färga håret brun-röd-lila, D Va sägs? , P

Alex
0

Är det något du är sugen på och tror du kommer passa i, så kör på! Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faidra
0

min kompis har så, fast hon har turkost och rosa på sidan med hår :P

mandirose
0

coolt! :D Jo, jag tror det, om jag gör det visar jag resultat ;)

Alex
0

#3 Ja det får du göra! Gärna före- och efterbild. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport

mandirose
0

jadå! :D

regskylt
0

#0 låter sjukt snyggt. jag älskar sånna frisyrer. kör hårt. :)

mandirose
0

haha  tack! Snart finns det ingen återvändo!;P

[Nötis]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hahah hello :D jag har så ;)   och det där va lite läskigt för jag har blondt, rosa och blått på den sidan som jag har långt hår på (som #2 sa att hennes kompis har). Ska färga allt det blonda och "utväxtfärgen" som är på det korta håret svart snart dock.  

Men måste varna dig för frisysen, Man blir SJUUUKT less på den efter ett tag. Jag klippte mig för ca 3månader sedan nu… Och well.. Man blir less. Väldigt less. Men det är inte som att klippa raklugg. Det blir man också less på efter ett tag bara det att den kan man bara lägga över och göra snelugg av, den här frisyren kan man inte göra så med. Man måste vänta tills det har växt ut innan man kan göra nånting med det :P

Men sure, är du redo att offra ditt hår på ena sidan så go for it ;) man är sjukt nöjd i början iaf :)

(nu pratade jag ur min synvinkel, och inte allas. När du klipper det så kanske du inte lessnar efter ett tag.)

Såhär ser mitt hår ut iaf :)  Ni får ursäkta mitt jättefula paint kludd över ansiktet, men jag gjorde en så ful grimas på bilden så jag ville inte lägga ut den XD

Faidra
0

#8 tycker det är jättesnyggt!

[Nötis]
0

#9 haha tack :) det korta håret på sidan hade växt ut jätte mycket på bilden upptäkte jag nu :P när jag klippte det så va det typ 2mm på sidan XD  

Justja, man fryser jätte mycket om ena örat också haha ;)

Alex
0

#8 Riktigt snyggt!

Mvh Alex
Värd för Ridsport

[Nötis]
0

#11 thank you :D