Tips på ny frisyr ?
Jag blir alltid så sugen på att springa till frisören eller plocka fram saxen när jag får nya idéer. Nästa nya frisyr blir dreads och nu har jag lockpermanentat. Om du hade uppgiften att välja en frisyr till mig som passade så bra som möjligt, vad hade du föreslagit att jag skulle göra med håret då ? Nyfiken i väntan på svar. 

Kastar in lite bilder.
Mvh Ellenfyrkant

*putt*
Mvh Ellenfyrkant
Mohikan med lugg som går ner en bit i pannan, lite åt sidan.
Ge mer än du förväntar dig att få.
Rejält uppklippt med taggig snedlugg, alternativt page med kortare i nacken som du kunde styla upp lite. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

sån hårfärg fast längre hår! 

#2 Får inget grepp om hur en mohikan frisyr ser ut när jag googlar på det. Har du någon bild på hur du menar ?
#3 Uppklippning saknar jag faktiskt lite så det lutar åt en rejäl uppklippning som du föreslog, har dock inte funderat något kring luggen innan du skrev. Så tack för tipset. 
Mvh Ellenfyrkant
#5 google är din vän… 25300 bilder

#6 Precis, men frisyren ser annorlunda ut på varje bild tycker jag. Och det kan ju nästan de flesta frisyrer göra, men därför får jag inte riktigt något grepp om vad #2 tipsar om egentligen, får inte någon bild på det lixx.
Mvh Ellenfyrkant
#7 Lite kortare på sidorna, lite längre i mitten så du kan styla upp det. Hur långt/kort och hur extremt man vill ha det kan man avgöra själv. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst