tyx om mitt hår?
Tyx om mitt hår och min stil överhuvud taget?
Ser jag svensk ut ? :P skriv allt ni vill både negativa och positiva!

Ser varken ditt hår eller din stil när håret är uppsatt och bilden mörk, hur ska man kunna se din stil när man bara ser huvudet? ;) Ser dock ut att vara mkt smink & en fjortispose x) Svårt att säga om du ser svensk ut utefter bilden, det kanske är sminket & håret som lurar men jag skulle nog gissa på utländs härkomst :P Lägg in en bättre & tydligare bild så blir allt lättare att se =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Hah okej ? nej jag andvänder knappast mkt smink, asså foundation jo kanske mkt ,. men iaf i vit färg eller mig inte ngt fjortis smink, och mkt macsara ja men bara rosa läppstift?:S

#2 Eftersom bilden var så mörk så ser jag bara väldigt sminkade ögon, det var de jag gick efter.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Lösögonfransar:P ?

Somsagt så är bilden mörk så jag sa bara vad jag tycke och jag tycker att de ser ut som mkt smink, men säger du det så :P
Jenny

jadå. har du ngt emot mkt smink ? föresten , ? och min stil?

Du ville veta vad jag tyckte och jag svarade ;) Jag har inget emot mkt smink till fest men til vardags tycker jag att det ser överdrivet ut, men men det är ju upp till var och en att bestämma :P Eftersom jag inte ser hur du klär dig så kan jag inte svara på stilfrågan.
Slut på den disskussionen!
Jenny

yeye haha xD