Hår iFokus

Hår

Etikettövrigt
Läst 1400 ggr
beliivelove
0

tyx om mitt hår?

Tyx om mitt hår och min stil överhuvud taget?

Ser jag svensk ut ? :P skriv allt ni vill både negativa och positiva!

Haha

Fiona
0

Ser varken ditt hår eller din stil när håret är uppsatt och bilden mörk, hur ska man kunna se din stil när man bara ser huvudet? ;) Ser dock ut att vara mkt smink & en fjortispose x) Svårt att säga om du ser svensk ut utefter bilden, det kanske är sminket & håret som lurar men jag skulle nog gissa på utländs härkomst :P Lägg in en bättre & tydligare bild så blir allt lättare att se =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

beliivelove
0

Hah okej ? nej jag andvänder knappast mkt smink, asså foundation jo kanske mkt ,. men iaf i vit färg eller mig inte ngt fjortis smink, och mkt macsara ja men bara rosa läppstift?:S

Fiona
0

#2 Eftersom bilden var så mörk så ser jag bara väldigt sminkade ögon, det var de jag gick efter.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

beliivelove
0

Lösögonfransar:P ?

Fiona
0

Somsagt så är bilden mörk så jag sa bara vad jag tycke och jag tycker att de ser ut som mkt smink, men säger du det så :P

Jenny

beliivelove
0

jadå. har du ngt emot mkt smink ? föresten , ? och min stil?

Fiona
0

Du ville veta vad jag tyckte och jag svarade ;) Jag har inget emot mkt smink till fest men til vardags tycker jag att det ser överdrivet ut, men men det är ju upp till var och en att bestämma :P Eftersom jag inte ser hur du klär dig så kan jag inte svara på stilfrågan.

Slut på den disskussionen!

Jenny

beliivelove
0

yeye haha xD

Angelclaw
0

Jättesvårt att se på det kortet, precis som Fiona säger. Ser väl ut som de flesta unga tjejer idag, vad jag kan se :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Inlägget är låst för nya kommentarer