Hår iFokus

Hår

Etiketthårvård
Läst 1600 ggr
Fiona
0

Få glans & välmående hår?

Jag färgade mitt hår hos frissan för 1½ vecka sedan till väldigt blondt, hade färgat det dagen före hema men då blev det ganska så gult. Men nu så ser håret så dött ut och har inte kvar någon glans, vad ska jag göra år det?

Håret var riktigt blondt och som jag ville ha det de första dagarna men nu börjar det myga sig in lite gula slingor, hade ni gått tillbaka till frissan och klagat eller vad hade ni gjort?

En fråga till är hur många gånger i veckan man kan använda hårinpackning? Om man duschar 3-4 gånger i veckan är det för ofta att ha i hårinpackning varje gång då?

MVH

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Alex
0

Hårinpackning kan du ha varje gång du duschar, det är inga problem. Gå tillbaka till frissan och klaga finns det ingen anledning till, det var ju bra till en början, att det börjar bli lite gulaktigt senare är inget de rår för. Det kan du åtgärda själv med silverschampo. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Gudris
0

Precis som Alex sa, silverschampo kan man använda, även rödvin ska funka för att ta bort det gula. :)

Fiona
0

Får väl ta och köpa mig silverschampo igen, synd bara tt det är så himla dyrt Skrikandes

Tack för svaren =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Alex
0

#3 Men det räcker ju himla länge. Flört Du behöver ju inte använda det vid varje tvätt heller.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Fiona
0

#4 Sant =) Men har så dåligt med pengar nu i dec. så de blir mycket ändå just nu ;) Men jag får försöka att skrammla ihop!

Jenny