Från mörkbrun till blått
Hej!
Jag hittade hit nyss, är sajten ny eller har jag varit blind?
Jag gick från mörkbrun till nästan helt blond på 1 vecka. Använde mig av blekningar från ICA med L1+ tror jag det kallas och tvättade mycket med L'oreal silvershampoo. dock blev jag inte så blond som jag ville bli i luggen som ni ser nedan.
Sedan färgade jag håret blått, då använde jag extremtoningen Midnight Blue från Directions.
Blå färgen satt väldigt bra, tre veckor och då tvättade jag det väldigt mycket mot slutet.
Sedan ville jag bli blond igen och hade hört att blått är bland den lättaste färgen att bleka över, dock blev det inte så lyckat som ni ser nedan.
Jag hade en gammal brun färg hemma som jag använde till sist (för 6 veckor sedan) och inte på rätt sätt (satte i den i torrt hår istället för vått hår som det ska vara, men hade inte kvar bruksanvisningen) så färgen tog inte överallt, men istället blev det ganska läckra slingor tycker jag iaf =) (bilden är från förra veckan)

xo xo Malin ♥ Gizmo
hänger mest på Bichon då jag har en Frisé
Välkommen hit! Sajten har funnits sen i våras, så helt ny är den inte, men inte så gammal heller än. 
Riktigt snygga Färger har du lyckats få till i alla fall, och jag skulle kunna tänka mig att du är en sån som passar i det mesta! Så ja, om du ska vänta, färga rött eller svart är svårt att säga, det beror väl på vad du helst vill, och hur mycket ditt hår klarar av efter alla blekningar och allt. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tack snälla :D
jo precis.. mitt hår blev väldigt slitet och är väldigt torrt efter alla blekningar och färgningar och det är inte alls samma kvalité på håret som innan jag började bleka det. Så jag tror nog att jag ska vänta tills håret vuxit ut helt, har ju inte så mycket hår ändå så tar nog inte alltför lång tid. Frågan är om jag orkar vänta, jag är lite som så att jag vill färga hela tiden, har man en gång börjat så är det som svårt att sluta :D
Dock hade jag min naturliga färg i drygt 4 månader förra året för första gången sedan jag började färga håret för kanske 15 år sedan. hehe.
xo xo Malin ♥ Gizmo
Haha jo det brukar ju vara så… För min del är det ekonomin som sätter stopp, så det blir inte så mycket experiment för tillfället. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Hehe.. jo nu i år har jag mest använt gammal färg som jag haft hemma, men då har ju färgen inte hållit så bra som ni kan se i filmen med rödfärgen :P
Men det blev ju fint slingat då jag misslyckades med brunfärgen så det gör inte så mycket =)
xo xo Malin ♥ Gizmo